مدیر فرودگاه بین المللی بجنورد از جابجایی 21 هزار و 577 مسافر از این فرودگاه طی شش ماه نخست امسال خبر داد
کد خبر: ۱۰۲۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱ 28 September 2015

محمود امانی بنی در گفتگو با خبرنگار تابناک خراسان شمالی، با اشاره به اینکه تعداد مسافرین ورودی درشش ماه نخست امسال 11هزار و 299 نفر و تعداد مسافر خروجی 10هزار و 278 نفر بوده است،گفت:این در حالی است که در شش ماهه سال گذشته تعداد مسافر ورودی 9 هزار و 446 نفر و 9 هزار و 437 نفر مسافر خروجی از این فرودگاه انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد:در نیمه نخست سال گذشته تعداد 242 پرواز انجام شده که امسال تعداد 80 پرواز اضافه شده و به 322 پرواز رسیده است.

وی در خصوص کنسلی پروازها،خاطرنشان کرد:با توجه به تغییر برنامه پرواز ها و کاهش یا افزایش برنامه پروازی تعداد کنسلی قابل استناد و امار گیری نمی باشد اما اکثرا پرواز های کنسل شده به دلیل محدودیت های عملیاتی شرکت های هواپیمایی بوده و چند مورد نیز به دلیل شرایط نامساعد جوی بوده است

مدیر فرودگاه بین المللی بجنورد با بیان اینکه 61.7 تن بار ورودی و 50.9 تن میزان بار خروجی در مدت شش ماه امسال در این فرودگاه جابجا شده است،افزود:درمدت مشابه سال گذشته بار ورودی 52.18 تن و بار خروجی 57.06 تن می باشد.

امانی بنی با اشاره به اینکه تقاضا برای افزایش پرواز مسیر بجنورد_تهران و بالعکس وجود دارد،گفت:با توجه به درخواست مردم،برنامه ریزی ها برای افزایش پرواز در این مسیر در حال پیگیری است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:سعی برآن است در شش ماهه دوم برنامه پرواز ها با رایزنی با ایرلاینها به گونه ای تنظیم شود که هم از شرایط نامساعد صبحگاهی فاصله داشته باشد و هم مسافرین به کارهای خویش در مقصد رسیده و زمان مفید را از دست ندهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار