هنگام رانندگي سرعت مطئنه را رعايت و از هرگونه سرعت و سبقت غيرمجاز، استفاده از تلفن همراه درحين رانندگي، انحرافات ناگهاني و رانندگي درحالت خستگي و خواب آلودگي خودداري کنند تا ديگر شاهد چنين حوادث ناگواري نباشیم.
کد خبر: ۱۰۲۵۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳ 29 January 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 09/11/1400 تقدیم حضور می گردد.
-------------------
5 كشته و مجروح در تصادف کامیونت با نیسان 
جانشین انتظامی استان مازندران از برخورد يك دستگاه کامیونت با نیسان با 2 کشته و 3 مجروح در شهرستان گلوگاه خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ سید موسی حسینی گفت: با اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر برخورد دو دستگاه خودرو در عبور خورشیدکلا شهرستان گلوگاه، بلافاصله نيروهاي امدادي و کارشناسان پليس به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد يک دستگاه کامیونت ایسوز با خودروی نیسان برخورد که هر دو راننده به علت بالا بودن شدت جراحات وارده قبل از رسيدن عوامل اورژانس فوت و سرنشينان آن نيز مجروح شدند
جانشین انتظامی استان مازندران با بیان این که مجروحان به کمک عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند، تصریح کرد: علت حادثه از سوی کارشناس پلیس در دست بررسی است.
سرهنگ حسینی در پايان از رانندگان درخواست کرد: در هنگام رانندگي سرعت مطئنه را رعايت و از هرگونه سرعت و سبقت غيرمجاز، استفاده از تلفن همراه درحين رانندگي، انحرافات ناگهاني و رانندگي درحالت خستگي و خواب آلودگي خودداري کنند تا ديگر شاهد چنين حوادث ناگواري نباشیم.
------------------
دستگیری شکارچی گراز وحشی در میاندورود 
فرمانده انتظامی میاندورود از دستگیری شکارچی غیرمجاز و کشف لاشه 2 قلاده گراز وحشی در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید باقری اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان میاندورود در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک شکارچی غیرمجاز اقدام به شکار گراز نمود و قصد انتقال آن را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از حضور و کنترل محورهای مواصلاتی موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه خودرو سواری که قصد انتقال لاشه گزار را داشت، شدند.
فرمانده انتظامی میاندورود تصریح کرد: ماموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از خودرو موفق به کشف لاشه 2 قلاده گراز وحشی شدند که در این خصوص شکارچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ باقری در پایان خاطر نشان كرد: پلیس با افرادی که اقدام به شکار غیر قانونی و صدمه به محیط زیست می کنند با جدیت برخورد خواهد کرد و از شهروندان خواست تا به جهت حفاظت از محیط زیست در صورت اطلاع از اینگونه موارد، بلافاصله مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
-----------------------
دستگیری سارق موتورسیکلت با 11 فقره اعتراف در بابلسر
فرمانده انتظامی بابلسر از دستگیری سارق موتورسیکلت با 11 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس سرهنگ حسین زارع در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت موتورسیکلت در سطح  شهرستان بابلسر، مراتب در دستور کار ماموران کلانتری 11 قرار گرفت .
وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری طی رصد دوربین های مداربسته محل های وقوع سرقت و تحقیقات محلی نامحسوس صورت گرفته هویت متهم شناسایی و پس از هماهنگی های لازم قضائی، دستگیری وی در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی با بیان این که سارق30 ساله، موتورسیکلت های پارک شده در خیابان و حتی داخل منازل را سرقت می کرد، ادامه داد:  متهم پس از شناسایی و هماهنگی های لازم قضائی در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.
فرمانده انتظامی بابلسر تصریح کرد: متهم در کلانتری در تحقیقات فنی پلیسی به 11 فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف و اظهار داشت: سارق موتورسیکلت ها را سرقت و پس از اوراق کردن قطعات آنها را به مالخر می فروخت، که در بازرسی از مخفیگاهش، 2 دستگاه موتور سرقتی سالم و تعدادی قطعات و لوازم اوراق شده کشف شد.
سرهنگ زارع با در پایان با بيان اينكه موفقيت پليس در كشف جرائم نتيجه تعامل و اطلاع رسانی و همکاری شهروندان است، گفت: شهروندان ضمن توجه به هشدارهاي پليس هرگونه تردد و سکونت افراد غیربومی و مشکوک را به کلانتری محل اطلاع رسانی نمایند.
------------------
گشت های شبانه پلیس ساری در پاکسازي مناطق آلوده و جرم خیز 
فرمانده انتظامي ساری از اجراي طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و گشت های شبانه پاکسازي مناطق آلوده و جرم خیز بمنظور برخورد با سارقان در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالله حسن زاده گفت: در راستاي افزايش احساس امنيت عمومی، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با محوريت پاکسازي مناطق آلوده وجرم خیز با بهره گيري حداکثري از توان انتظامي و عملياتي در این شهرستان اجرا شد.
وي افزود: ماموران در اجرای این طرح موفق به دستگیری 26سارق و کشف 20 فقره سرقت ،10 نفر توزیع کننده مواد مخدر و 15 نفر متهم تحت تعقیب شدند که این افراد به همراه اموال مکشوفه تحویل مقامات قضائی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره سایر دستاوردهای این طرح بیان داشت: در اجرای این طرح، تعداد 16خودرو و 4موتورسیکلت متخلف نیز توقبف و روانه پارکینگ شدند.
سرهنگ حسن زاده از همكاري، مشاركت و همدلي صميمانه مردم و مسولان در برقراري نظم و امنيت و تقدیر از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ، مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی و پلیس را در دستگیری مجرمان یاری رسانند.
-------------------
دستگیری 2 سارق حرفه ای با 9 فقره سرقت کابل برق در گلوگاه 
فرمانده انتظامي گلوگاه از دستگیری 2 سارق کابل برق و اماکن خصوصی و کشف 9فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ محمود کلوانی در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت کابل برق و اماکن خصوصی در سطح شهرستان، دستگيري سارق يا سارقان احتمالي در دستور كار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران موفق شدند پس از تحقيقات تخصصي 2 سارق سابقه دار را شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه آنها را در مخفيگاهشان دستگير كنند.
فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه ادامه داد: متهمان پس از دستگيري در بازجويي هاي به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پليسي لب به اعتراف گشوده و به 9 فقره سرقت کابل برق و اماکن خصوصی اعتراف کردند.
سرهنگ کلوانی با اشاره به تحويل متهمان به مراجع قضائي خاطر نشان کرد: شهروندان ضمن توجه به دستورات هوشياري و پيشگيري از سرقت هرگونه فعاليت و تردد افراد مشکوک را از طريق تلفن 110به پليس اطلاع دهند.
--------------------
کشف 18 فقره سرقت منازل و ساختمان های نیمه کاره در محمودآباد 
فرمانده انتظامي محمودآباد از دستگيري سارق با کشف 18 فقره سرقت منازل و ساختمان های نیمه کاره در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ محمود حسین زاده در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت منازل و ساختمان نیمه کاره در سطح شهرستان محمودآباد، بررسي موضوع و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار پليس آگاهی قرار گرفت.
وي در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با بررسی دوربین های مداربسته و انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند هویت سارق و همدستان اعم از مالخر و راننده را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر کنند، افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان سابقه دار می باشند.
فرمانده انتظامي محمودآباد تصریح کرد: در تحقيقات به عمل آمده متهم مذکور در بازجویی‌های پلیس به 18 فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره و منازل اعتراف کرد و پس از تشکيل پرونده و تحويل به مرجع قضائي با قرار مناسب روانه زندان شدند.
سرهنگ حسین زاده در پایان به شهروندان توصیه کرد: اماکن خصوصی و کارگاه های خود را به دوربین مداربسته و تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز و از نگهبانان مطمئن و مورد اعتماد استفاده کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.
-----------------------
دستبند قانون بر دستان سارقان مزارع کشاورزی در تنکابن 
فرمانده انتظامي تنکابن از دستگيري 3 سارق حرفه ای و کشف 12 فقره سرقت مزارع و باغات در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ غلامحسین شعبانی در تشريح اين خبر بیان داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي، 3 سارق حرفه ای و داراي سابقه سرقت را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی قضائی آنان را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی تنکابن تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 12 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ شعبانی در خاتمه بیان داشت: شهروندان در صورت مشاهده رفت و آمد های مشکوک در محل زندگی و کسب و کارخویش موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.
-------------------------خبرنگارخبرکزاری تابناک استان مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار