مدیرکل راه شهرسازی ایلام گفت: ۲۲ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل زیرساخت های مسکن مهر موسیان در شهرستان دهلران هزینه می شود.
کد خبر: ۱۰۲۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲ 30 January 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  عبدالله بهادری در حاشیه بازدید از پروژه مسکن مهر دهلران به همراه معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران اظهار داشت: مسکن مهر شهر موسیان در زمینی به گستره پنج هکتار با ۲۷۸ واحد احداث شده است.

وی افزود: بدلیل عدم تکمیل زیرساخت ها مردم مشکلاتی داشتند که با پیگیری های فرماندار ویژه دهلران و انعکاس مشکلات به وزارت راه و شهرسازی مقرری شد تفاهم نامه ای بین راه و شهرسازی و شهرداری موسیان برای رفع این مشکلات منعقد شود.

مدیرکل راه شهرسازی ایلام تاکید کرد: در فاز اول ۲۲ میلیارد ریال برای جدول کشی به منظور هدایت آب های سطحی و بیس ریزی و آسفالت آن تفاهم شده است.

بهادری از آغاز عملیات اجرایی این پروژه خبر داد و یادآور شد: جدول کشی آن با ۵۰ درصد در حال اجراست.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود با اقداماتی که شهرداری موسیان در دست انجام دارد در موعد مقرر این پروژه ها آماده بهره برداری شود.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام به الحاق ۱۰ هکتار زمین با کاربری اداری، رفاهی و مسکونی در شهر موسیان هم اشاره و افزود: اقدامات اولیه انجام و در شورای عالی معماری و شهرسازی مصوب و با تکمیل مستندات مکاتبات لازم برای مجوز جهت واگذاری به پتروشیمی انجام می شود.

بهادری گفت: رونق در شهر مرزی موسیان با اجرای آن ایجاد و فضاهای عمومی مورد نیاز از جمله نانوایی تعبیه می شود، راه و شهرسازی آمادگی دارد زمین در اختیار افرادی که پروانه موضوعات تخصصی و حرفه ی دارند قرار دهد./م

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار