سرپرست صدا و سیمای مرکز همدان با اشاره به پوشش گسترده مراسم ۲۲ بهمن توسط خبرنگار و تصویربردارن همدانی گفت: اگرچه شکل مراسم امسال خودرویی و موتوری بود، اما همچنان تمامی رسانه‌های استان مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر استان را پوشش خبری داند.
کد خبر: ۱۰۲۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸ 11 February 2022
به گزارش تابناک همدان، کیوان الوندی با اعلام این خبر افزود: بهمن امسال در حالی ملت بزرگ ایران، چهل و سومین سالگرد انقلاب خود را جشن گرفتند که کشور در وضعیت کرونایی بوده و با تمام تلاشی که فداکاران عرصه درمان انجام می‌دهند و با واکسیناسیون عمومی با تلاش دولت انقلابی، در جهت سالم سازی عمومی هستند. در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی تلاش شد این مراسم تعطیل نشود که این اتفاق نیز انجام شد.
 
پوشش گسترده مراسم ۲۲ بهمن توسط خبرنگار و تصویربردارن همدانی

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن روز تجلیل از مجاهدت‌های امام راحل، فجرآفرینان، ایثارگران، تجدید میثاق با امام، شهیدان و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی است، بیان کرد: ۲۲ بهمن امسال، فرصت استثنایی فریاد عزت و اقتدار ایران اسلامی است. عزت و اقتداری که حاصل ایستادگی ملت بزرگ و ایثار و فداکاری آحاد ملت بخصوص خاندان معظم شهدا و به‌ویژه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، علم و فناوری، مدافعان حرم، سلامت و همچنین حاصل پیشرفت‌های شگرف در عرصه‌های علم و فناوری و رشد پرفروغ در عرصه‌های مختلف علمی است.
 
 
 
 
پوشش گسترده مراسم ۲۲ بهمن توسط خبرنگار و تصویربردارن همدانی
 الوندی اشاره کرد: ۲۲ بهمن امسال، ملت بزرگ ایران همچون سال‌های گذشته و فراتر از آن، با حضوری یکپارچه و با سلیقه‌ها و گرایش‌های سیاسی، عرصه حضور را پرکرند و پیوند روشن ملت، مکتب و ولایت، بار دیگر دشمنان اسلامی و انقلاب را مأیوس و مسلمین و مستضعفان عالم را امیدوار خواهد کرد.

سرپرست صدا و سیمای استان همدان اشاره‌ای به پرداخت ویژه رسانه‌ای صدا و سیمای مرکز همدان در حماسه حضور ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در دارالمومنین کرد و گفت: از روز‌ها پیش با برنامه ریزی و سازماندهی ویژه‌ای خود را برای بازتاب حماسه حضور مردم دارالمومنین آماده کرده بودند، امروز با پوشش وسیع رسانه‌ای با بهره گیری از گروه‌های حرفه‌ای متعدد خبری، تلویزیونی، رادیویی و افسران مجازی خود از نخستین دقایق حماسه حضور مردم در مناطق مختلف استان، این رویداد عظیم و این شور انقلابی را به صورت زنده پوشش دادند. 
 
 
 
پوشش گسترده مراسم ۲۲ بهمن توسط خبرنگار و تصویربردارن همدانی
وی گفت: در این آوردگاه رسانه‌ها حضور گسترده، آگاهانه و پرشور و نشاط مردم همه شهر‌های و چندین روستای استان از قاب رادیو، تلویزیون، بستر‌های مجازی و خبری شبکه استانی همدان بازتاب گسترده‌ای داشت. 

الوندی اشاره‌ای به انعکاس حضور مردم همدان از شبکه‌های سراسری کرد و گفت: با تلاش خبرنگاران و تصویربرداران صدا و سیمای مرکز همدان حضور گسترده مردم دارالمومنین همدان در شبکه‌های سراسری نیز به نمایش درآمد. 

وی افزود: بر اساس تصاویر ثبت شده دوربین‌های صدا و سیمای مرکز همدان شکوه حضور حماسی مردم استان همدان در راهپیمایی چهل و سوم انقلاب وصف ناشدنی بود و مرد و زن، پیر و جوان، خرد و کلان امروز با حضور خود در راهپیمایی خودرویی در برخی شهر‌ها و راهپیمایی حضوری در دیگران مناطق عشق و ارادت خود را به آرمان‌های امام راحل و شهدای گلگون کفن اثبات و خشم انزجار خود را از دشمنان اسلام و انقلاب اعلام کردند و با رهبر فرزانه انقلاب پیمانی دوباره بستند.
 
 
پوشش گسترده مراسم ۲۲ بهمن توسط خبرنگار و تصویربردارن همدانی

* برنامه‌ها و تمهیدات مراسم ایام دهه فجر 

الوندی در خصوص برنامه‌هایی که در دهه فجر با هماهنگی صداو سیمای مرکز همدان بر روی آنتن شبکه رسانه ملی رفت به موارد زیر اشاره کرد:
۱. تولید و پخش برنامه گام تمدن ساز از شبکه شما با عنایت به سالروز صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن 
۲. پخش زنده گلبانگ الله اکبرمردم انقلابی استان با حضور مادران معزز شهدا از روستا‌های استان
۳. حضور برنامه سازان شبکه همدان برای تولید برنامه محله با هدف استودیو کریزی
۴. تولید برنامه کاروان انقلاب در تمام شهرستان‌های استان با حضور نسل جوان و نخبگان 
۵. تولید برنامه‌های روستا با رویکرد جدید و مشارکت مثال زدنی اهالی روستا‌های استان و استقبال بی نظیر
۶. مشارکت با مردم و نهاد‌های مردمی در بیش از هفت پویش مجازی
۷. تولید مستند از چهره‌های برتر استان با رویکرد متفاوت: مثال، مستند دکتر بیژن حیدری به عنوان پزشک و داور بین‌المللی
۸. حضور مقامات استان در ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر
۹. پخش زنده خطبه‌های نماز جمعه استان برای اولین بار
۱۰. مسولیت کمیته فضای مجازی در ستاد استانی دهه مبارک فجر
و ..
 
 
خبرنگار: فاطمه صنیعی وحید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار