کد خبر: ۱۰۳۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰ 21 February 2022
بخش‌هایی از بازار همدان ظهر امروز توسط دادستان، فرماندار و رئیس اتاق اصناف همدان با همراهی نمایندگان تعزیرات حکومتی، شهرداری و جهادکشاورزی مورد بازدید قرار گرفت.

به گزارش تابناک همدان، در این گشت مشترک که از راسته بازار‌های قصابها، شیشه برها، صحافخانه، کفاشخانه، دباغخانه، بازار میوه کوی گذر و واحد‌های عرضه پروتئین ابتدای خیابان شهدا انجام شد مسئولان ضمن مشاهده وضعیت بازار در آستانه ماه اسفند و خرید‌های نوروزی با تعدادی از متصدیان واحد‌های صنفی و مشتریان به گفتگو پرداختند.

سد معبر و تجاوز بسیاری از واحد‌های صنفی به معبر عمومی از جمله تخلفاتی بود که دادستان و فرماندار همدان به متولیان امر در اتاق اصناف و شهرداری متذکر شدند تا نسبت به ساماندهی این وضعیت اقدامات قانونی لازم را بعمل آورند.

استقرار سازه‌های موقت ثابت و چرخدار به منظور چیدمان اجناس و کالا‌ها در مقابل واحد‌های صنفی، قطعه بندی مرغ و عدم استفاده متصدیان واحد‌های صنفی از ماسک، فروش تخم مرغ بصورت غیر کیلویی و قرار دادن گوشت در محیط غیر بهداشتی و فعالیت قصابی در خارج واحد صنفی از تخلفات مشهود تعداد قابل توجهی از واحد‌های صنفی بود.

تردد و پارک خودرو‌های سواری در کوچه‌های کم عرض بازار نیز از جمله موارد نارضایتی متصدیان واحد‌های صنفی بود که بسیاری از آن‌ها اذعان داشتند قرار دادن اجناس و موانع فیزیکی صرفا جهت جلوگیری از پارک خودرو در مقابل واحد صنفی آن‌ها می‌باشد.

حفاری‌های شرکت‌های خدمات رسان در معابر بازار که با گذشت مدت زمان طولانی هنوز آسفالت نشده، ایجاد محدودیت جهت تردد خودرو‌های سواری به راسته بازار‌ها و کوچه‌های کم عرض بازار نیز از جمله خواسته‌های متصدیان واحد‌های صنفی از مسئولان بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار