مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام؛
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از اجرای ایستگاه تقلیل فشار دوم (CGS) در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: اخذ انشعاب و نصب شیر گاز ۸ اینچ برای ایستگاه دوم گاز ورودی در شهرستان‌های سیروان و چرداول بصورت هات تپ با موفقیت اجرا شد.
کد خبر: ۱۰۳۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ 25 February 2022

به گزارش تابناک ایلام؛  آقای عباس شمس‌اللهی افزود:  اجرای این طرح با هدف پایداری گاز، ارتقای کیفیت فشار گاز مشترکین دو شهرستان، اجرای پدافند غیر عامل در منبع تامین گاز، کنترل خوردگی لوله‌ها و تجهیزات ایستگاه‌های شهرستان‌های سیروان و چرداول و صنایع مسیر انجام شده است.

وی گفت: برای اجرای این طرح قبلا از شرکت ملی گاز ایران مجوز ایستگاه دوم اخذ شده‌ است و در راستای اجرای ایستگاه دوم، نیاز به عملیات انشعاب گیری و نصب شیر می‌باشد.

شمس اللهی مطرح کرد: این عملیات پیچیده و حساس با حضور تیم‌هایی از عملیات منطقه ۳ شرکت انتقال گاز (تهران)، منطقه ۷ عملیات شرکت انتقال گاز (همدان)، واحد‌های مهندسی و بهره برداری شرکت گاز استان ایلام، اداره گاز شهرستان چرداول، واحد بهره‌برداری خط لوله B.O.T و شرکت فنی مهندسی آرمان‌ نمای‌ مکانیک (پیمانکار مجری) و واحد‌های آتش‌نشانی سرابله با موفقیت به پایان رسید.

وی بیان داشت: شهرستان‌های سیروان و چرداول دارای ۵ شهر و ۱۴۳ روستا و ۲۶۳ واحد صنعتی مختلف از جمله سیمان و فولاد می‌باشد که خوشبختانه در این انشعاب گیری، با مدیریت خوب و استراتژیک تیم‌های عملیاتی به هیچ عنوان گاز در این مناطق قطع نشده است و انشعاب‌گیری به روش هات تپ (گرم) از خط لوله ۴۸ اینچ صادراتی انجام شد.

شمس اللهی ادامه داد: در راستای پایداری بیشتر و بالا بردن ضریب اطمینان گاز، این شرکت از ظرفیت وجود و عبور خط انتقال ۴۸ اینچ سراسری از شهرستان چرداول برای اخذ مجوز انشعاب استفاده نموده است.

وی گفت: اجرای ایستگاه دوم تقلیل فشار در راستای پدافند غیر عامل و کمک به افزایش توان ایستگاه C.G.S تقلیل فشار اصلی چهارمله می‌باشد که به پایداری گاز و خدمات رسانی بهتر در شهرستان‌های مذکور، کمک شایانی می‌کند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار