سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام؛
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: ۷۳۸ نفر از افراد متقاضی در این استان امسال در طرح های یارانه دستمزد ، کارورزی و مشوق بیمه ای جذب شده اند.
کد خبر: ۱۰۳۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱ 07 March 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالدین الیاسی در خصوص عملکرد سیاست های فعال بازار کار سال ۱۴۰۰ در استان اظهار داشت: دغدغه رفع بیکاری و ایجاد اشتغال، اصلی‌ترین مطالبه مردم از دولت‌ مردان است و بار اصلی این مساله نیز در استان‌ها بر دوش ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی با اشاره به طرح کارورزی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تاکید کرد: استان ایلام موفق به جذب ۳۰۳ کارورز شده است و کارفرمایانی که فارغ التحصیلان دانشگاهی را جذب کنند، ۲ سال از حق بیمه سهم خود برای بکارگیری هر تعداد نیروی جدید دانش آموخته دانشگاهی معاف می شوند.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام به پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی نیز اشاره کرد و یادآور شد: چهار هزار و ۸۶ طرح به مبلغ ۳۵۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در استان ایلام پرداخت شده است.

الیاسی اضافه کرد: این طرح ها، برای هفت هزار و ۵۷۵ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی افزود: تکنون نظارت بر ۲ هزار و ۲۳۶ طرح از تعداد طرح های تسهیلات روستایی انجام شده است.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام اظهار داشت: عملکرد دفاتر کاریابی ایلام نیز در بکارگیری نیروی کار از ابتدای سال تاکنون ۳۰۳ مورد بوده است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار