تیراندازان استان قزوین در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۱۰۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷ 29 September 2015
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، هفته دوم از مسابقات لیگ تیراندازی دسته اول باشگاه‌های کشور در حالی پیگیری شد که تیراندازان تیم هیئت تیراندازی قزوین در این هفته از رقابت‌ها عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند و موفق شدند با درخشش در این پیکارها به صدر جدول رده‌بندی این مسابقات صعود کنند.

تیم هیئت تیراندازی قزوین در این هفته از رقابت‌ها در هر دو بخش انفرادی و تیمی مقابل رقبا به برتری رسیدند تا صدرنشینی هفته دوم این رقابت ها را از آن خود کنند.

در این رقابت‌ها و در بخش تیمی تیراندازان هیئت تیراندازی استان قزوین مقابل تیم شهید اولاد آبادان قرار گرفته و موفق شدند در هر دو بخش تفنگ و تپانچه این تیم را شکست دهند.

رئیس هیئت تیراندازی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، با اشاره به درخشش تیراندازان هیئت تیراندازی قزوین در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور اظهار کرد: تیراندازان این استان در هفته دوم این رقابت‌ها عملکرد خوب و قابل قبولی داشته و موفق شدند عناوین قابل توجهی را به دست آورند.

حسین زکی‌زاده با اشاره به موفقیت تیم هیئت تیراندازی قزوین در بخش تیمی مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور گفت: در بخش انفرادی هم ورزشکاران استان قزوین موفق شدند، یک عنوان قهرمانی و نایب‌قهرمانی به دست آورده و عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به اینکه در بخش انفرادی این رقابت‌ها و در قسمت تفنگ علیرضا حیاتی با کسب 608 امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد، ادامه داد: ابوالفضل کلهر دیگر تیرانداز قزوینی بود که موفق شد در بخش تپانچه با کسب 569 امتیاز سکوی نایب‌قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

رئیس هیئت تیراندازی استان قزوین با اشاره به مسابقات ورزشکاران هیئت تیراندازی قزوین در هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور بیان کرد: در هفته نخست این رقابت‌ها نیز وحید غدیری و یاسر حسینی به ترتیب در بخش تفنگ و تپانچه، تیم قزوین را صاحب دو مقام نخست بخش انفرادی کرده بودند.

زکی‌زاده اظهار امیدواری کرد که تیراندازان استان قزوین با استفاده از تجربه بالای خود بتوانند در هفته‌های آتی رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور عملکرد خوب و قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند.

گفتنی است؛ هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور با شرکت 6 تیم در آبادان برگزار شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار