مدیر کل راه وشهرسازی ایلام؛
مدیر کل راه وشهرسازی ایلام گفت: مسیر دهلران به اندیمشک و مهران با توجه به موقعیت ویژه و حساس کارکردهای استانی و ملی و حتی فراملی دارد.
کد خبر: ۱۰۳۴۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰ 17 March 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ عبدالله بهادری در آیین کلنگ زنی چهارخطه کردن دهلران به اندیمشک، اظهار کرد: این مسیر، شمال ایلام را به جنوب استان و استان ایلام را به استان خوزستان و شمال غرب را به جنوب شرق متصل می کند و این نشان از اهمیت این مسیر دارد.

وی به تردد زائران از این مسیر هم اشاره کرد و افزود: تردد زوار از دهلران به چیلات و مرز مهران از این مسیر است و از حساسیت خاصی برخوردار است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از فعالیت هشت پیمانکار در این مسیر حمیل خبر داد و تاکید کرد: مسیر حمیل ۸۰ درصد پیشرفت دارد که تکمیل آن نگاه ها را به این مسیر دهلران به مهران و اندیمشک معطوف می کند.

بهادری به عرض هفت متری جاده پرتردد دهلران به مهران اشاره کرد و یادآور شد: مشخصات جاده فرعی است و بیشترین نقاط حادثه خیز در آن وجود دارد که نیازمند توجه ویژه برای چهاربانده شدن دارد.

وی به واگذاری واریانت چهار کیلومتری نصریان در این مسیر اشاره و خاطرنشان کرد: یک هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال برای آن هزینه می شود و نیازمند مجوز برای اضافه کردن پیمانکار در این مسیر هستیم./م

بیشتر بخوانید::

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار