استاندار ایلام؛
استاندار ایلام سهم رشد بودجه ای ایلام در سال آینده را ۹.۶ درصد ذکر کرد .
کد خبر: ۱۰۳۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ 25 March 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا اظهار داشت: تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی شعار سال است که توسط رهبری بیان شد و انتخاب این شعار برای سال ۱۴۰۱ نشانگر افزایش بهره وری است که در واقع تولید با استفاده از علم و دانش بنیان همراه خواهد بود.

وی گفت:  برای خدمات رسانی شایسته و در شان و جایگاه مهمانان نوروزی، ۱۲ شهرستان بخش قابل توجهی از ظرفیت مدارس را برای اسکان این خانواده ها اختصاص داده‌اند.

بهرام نیا افزود: ۱۸ هتل و مهمان پذیر ، ۶۰ خانه مسافر و ۴۵ مرکز بوم گردی با ظرفیت ۶ هزار نفری برای استفاده مهمانان نوروزی آماده شده است.

وی مطرح کرد: هلال احمر استان به صورت سیار و ثابت ایستگاه هایی را برای خدمت به مردم ایجاد و اورژانس نیز در کنار این ایستگاه ها، بخش تزریق واکسن را فعال کرد تا اگر فردی تمایل داشت واکسن کرونا تزریق کند.

استاندار ایلام ادامه داد: منابعی که به اعتبارات سفر رییس جمهوری اضافه شد بخشی از آن را به جاده مهران- ایلام - حمیل اختصاص یافت و این نوید را به مردم خواهیم داد که این محور به صورت چهار خطه در اختیار مردم قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: راههای مواصلاتی که از مطالبات همه مردم است، در همین زمینه پروژه های نیمه کاره از جمله تونل کبیرکوه و بحث آبرسانی(پمپاژ) به زمین های زراعی اطراف رودخانه سیمره است که در دستور کار قرار دارد.

بهرام نیا افزود: به طور ویژه پیگیر راه اندازی  بازارچه چیلات هستیم و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی مطرح کرد» شعار سال به عنوان تولید بیانگر توجه رهبری به وضع مردم است و امسال به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین مزین شده که امیدواریم مردم و مسوولان ما هم در این راستا قدم بردارند.ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار