رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش با اشاره به افزایش ۲ برابری تعداد بیماران سرپایی مبتلا به کرونا، گفت: تعداد بیماران سرپایی مبتلا به کرونا در برخی روزها حدود ۵۰ و ۸۰ درصد و در برخی از روزهای دیگر ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۰۳۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴ 16 April 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر اردلان زیلابی با اشاره به قرمز شدن وضعیت کرونایی شهرستان تفرش، افزود: از تعداد ۴۰ تست کرونایی که به صورت روزانه در سطح شهرستان تفرش انجام می شود حدود ۱۰ الی ۱۴ نفر به صورت مثبت سرپایی ثبت می شوند و متاسفانه با ثبت یک فوتی ۸۸ ساله وضعیت شهرستان به سمت قرمز کرونایی سوق داده شد.
وی تاکید کرد: سهل انگاری و بی توجهی به موازین بهداشتی و افزایش مسافرت های نوروزی از مهمترین دلایل افزایش آمار می باشد که بازگشایی مدارس نیز مزید بر علت شده است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر شش بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان والفجر تفرش بستری و در حال دریافت خدمات درمانی هستند.
وی ادامه داد: گفتنی است که از ابتدای بهمن ماه سال گذشته ۵ مورد فوتی به علت کرونا در سطح شهرستان تفرش به ثبت رسید که چهار مورد از آنها واکسینه نشده و واکسن کرونا را دریافت نکرده بودند.
دکتر زیلابی یادآور شد: از ابتدای شروع طرح واکسیناسیون عمومی تاکنون ۱۰۰ درصد جامعه هدف دُز اول، ۹۸ درصد دُزدوم، ۶۱ درصد هر سه دُز واکسن خود را دریافت کرده اند و در بین افراد ۵ تا ۱۲ ساله تنها حدود ۱۷ درصد با دریافت واکسن کرونا علیه ویروس منحوس ایمن شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار