کد خبر: ۱۰۴۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵ 30 April 2022
به گزارش تابناک همدان، محمد علی محمدی در کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان همدان گفت: متاسفانه علیرغم افزایش قیمت نان فقط مدت کوتاهی شاهد بهبود کیفیت نان بودیم و مجددا شاهخد عدم کیفیت و کم فروشی در برخی از نانوایی‌ها هستیم.

فرماندار همدان با اشاره به ضرورت تشدید بازرسی هدفمند و با برنامه از نانوایی‌ها تاکید کرد: ضمن شمارش آرد، وضعیت بهداشتی، رعایت ساعت کاری، کم فروشی و کیفیت نان تخلفات نانوایی‌ها از امروز با حساسیت بیشتری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بالا بودن تعداد نانوایی‌ها باعث شده فعالیت برخی از نانوایی‌ها با سهمیه فعلی مقرون به صرفه نباشد، افزود: از اتحادیه ذیربط انتظار می‌رود نسبت به بازرسی مستمر و تقویت نظارت داخلی اقدام نماید و در صورت تکرار تخلفات واحد نانوایی متخلف در فرایند لغو پروانه قرار گیرد.

محمدی در ادامه با توجه به بالا بودن قیمت سیب زمینی اظهار کرد: تعاون روستایی نسبت به پیگیری موضوع و تامین و توزیع سیب زمینی با هدف تنظیم بازار اقدام نماید.

فرماندار همدان افزود: قیمت مرغ در بازار به ثبات رسیده و انبار کالا‌های اساسی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای به منظور عرضه مستمر روغن باید بصورت دوره‌ای با زمانبندی مشخص مورد بازرسی قرارگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار