امام جمعه ایلام ؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: بزرگان، ریش سفیدان و متنفذین مزیتی ویژه برای حل پرونده‌های قضایی در استان محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۴۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵ 07 May 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  حجت‌الاسلام و المسلمین اله‌نور کریمی‌تبار روز شنبه در آیین تودیع و معارفه رییس کل دادگستری استان ایلام اظهار داشت: دستگاه قضا آخرین ملجا و پناه برای احقاف حقوق عامه است و خدمت در این مجموعه اجر و پاداش ویژه دارد.

وی با قدردانی از خدمات و همراهی شوراهای حل اختلاف و صلح در استان افزود: بسیاری از پرونده‌ها ‌با روال معمول قانونی قابل حل شدن نیست ولی با بهره‌گیری از ظرفیت بزرگان، بسیاری از پرونده‌ها مختومه و منجر به صلح و سازش می‌شود که باید این هیات‌ها را تقویت و گسترش دهیم.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: مبارزه جدی با زمین‌خواری، کوه‌خواری و دریاخواری از رویکردهای جدید دستگاه قضاست که رضایت مردم را نیز به دنبال داشته است.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار کاهش اطاله دادرسی را از توفیقات سیستم قضایی برشمرد و گفت: استان از قضات شایسته و توانایی برخوردار است که می‌طلبد از وجود آنها در سایر استان‌ها بهره‌گیری شود.

وی همچنین خواستار رفع مشکل برخی از شهروندان ایلامی شد که به جهت عرفی مالک بر زمین‌ها هستند ولی برای دریافت سند با معضل روبرو شده‌اند و ابراز امیدواری کرد: با همراهی دستگاه قضا این مسئله برطرف شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار