مدیرکل زنان و خانواده استانداری ایلام گفت: تخصیص اعتبار جهت تامین مکمل‌های غذایی آهن‌‌یاری برای زنان باردار، شیرده، دانش‌آموزان دختر و کودکان با توجه به آمار بالای سوءتغذیه و فقر آهن در بین زنان ایلامی تامین شده است.
کد خبر: ۱۰۵۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 25 June 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ الیاس پوریان افزود: با توجه به آمار بالای نازایی در استان و هزینه‌های سنگین درمان ایجاد مرکز تخصصی و مشاوره خاص زنان و درمان نازایی در استان ایلام نیز در حال انجام است.

وی گفت:  علاوه بر تقویت مراکز مراکز مشاوره‌ای جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه طلاق به تامین فضای مناسب جهت زنان ایلامی و استفاده از اماکن تفریحی مناسب و پارک بانوان تجهیز و درصد آن هستیم تا این فضا در تمام شهرستان‌های استان به سامان برسد.

الیاس پوریان ادامه داد:  تامین اعتبار و تخصیص بودجه مورد نیاز جهت توانمندسازی زنان سرپرست خانه‌وار و بدسرپرست و احداث مسکن برای آنها، انجام و ضرورت توسعه نشاط و شادابی در بین دختران ایلامی با توجه به آمار بالای خودکشی از طریق ایجاد فضاهای ورزشی مانند پارک‌ها و ورزشگاه‌ها نیز درصدر برنامه‌های استان ایلام برای جامعه زنان است.

وی مطرح کرد: تخصیص کمک هزینه ازدواج و تامین جهیزیه دختران تحت پوشش  دستگاه‌های حمایتی، تقویت جایگاه زنان و نگاه برابر به استعداد‌های علمی، پژوهشی، سیاسی و اقتصادی در دولت کار و کرامت را به صورت ویژه عنوان کرد./ع

 بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار