استاندار ایلام؛
استاندار ایلام افزود: مسئولیت مستقیم اجرای مصوبات خود اعضای کارگروه آن نشست هستند و هر مدیری که به مصوبات نشست ها بی توجه باشد بزودی تعیین تکلیف می شود.
کد خبر: ۱۰۵۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 21 July 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا افزود: شایسته نیست که برای استعلام ایجاد یک کارخانه آجر و سفال در استان که در این شرایط اقتصادی حدود ۴۰۰ نفر اشتغالزایی دارد یک جوابیه استعلام حدود سه ماه طول بکشد.

وی گفت:  مدیران علاوه بر فراهم کردن بستر برای سرمایه گذاران باید تسهیل کننده امور نیز باشند و اگر چنانچه مدیری سهل انگاری کند قطعا جایگاهی در مدیریت استان نخواهند داشت.

استاندار ایلام ادامه داد:  چنانچه مشخص شود مدیری در صدور پروانه آغاز  فعالیت کارخانجات و واحدها  تعلل کرده علاوه بر خارج شدن از چرخه مدیریت استان، به شدت با وی برخورد خواهد شد. 

وی مطرح کرد: بازگشایی این مرز با جدیت در حال پیگیری و با توجه با مکاتبات و پیگیری های سفارت ایران در عراق وزیر کشور به همین زودی از سمت چیلات هم خبرهای خوبی در راه است.

 وی گفت: سه بازارچه استان در دستور کار است و مقرر شده بود که ۱۰ روز پس از ماه رمضان به استان واسط استان سفر کنیم که به دلیل مشکلاتی این سفر در آن مقطع انجام نشد ولی برنامه داریم این سفر در آینده نزدیک انجام شود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار