استاندار مرکزی گفت: میز خدمت ویژه سفر رییس جمهور به استان در ۲۹ نقطه شهرستان اراک برای ملاقات حضوری با نمایندگان تام الاختیار وزرا برپاشد.
کد خبر: ۱۰۵۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸ 21 July 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی ، فرزاد مخلص الائمه افزود: از امروز ۳۰ و ۳۱ تیرماه به مناسبت سفر رئیس جمهور به استان، نمایندگام تام الاختیار دستگاه های اجرایی در استان مرکزی مستقر می شوند.
وی یادآورشد: میزهای خدمت نمایندگان دولت امروز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ برقرار هستند و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۸ تا ۱۸ برای رسیدگی به دغدغه ها، مطالبات و درخواست‌های شهروندان فعال خواهند بود.
استاندار مرکزی اظهار داشت: مقدمات سفر از چندماه و حداقل از سه ماه گذشته در جریان بوده و در این مدت، بالغ بر ۳۰۰ ساعت نشست کارشناسی در استان مرکزی، ادارات کل و با محوریت معاونت هماهنگی امور عمرانی و رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی برگزار شده است.
وی ادامه داد: جلسات متعددی نیز با دستگاه‌های عالی و ادارات کل با مرکز و وزارتخانه های مرتبط ، دفاتر بخشی سازمان برنامه در تهران برگزار شد و حجم زیادی از کارهایی که دنبال می شد کارشناسان سازمان برنامه و معاونت اجرایی حوزه ریاست جمهوری حضور داشته و به استان مرکزی نیز سفرهایی داشته و از پروژه ها بازدید کرده‌اند.
استاندار مرکزی با بیان اینکه اتفاقات خوبی برای مجموع استان مرکزی در قالب سفر رئیس جمهور رخ می دهد، اضافه کرد: اینکه سفر به لحاظ ظاهری جزو سفرهای آخر بود، بخشی از آن طبیعی است و برخی از استان ها در انتها قرار می گیرند و بیشتر استان های استان های محروم جزو اهداف اولیه سفر بودند و به تدریج به سمت سایر استان ها بوده است.
مخلص الائمه اظهار داشت: نحو تنظیم و زمانبدی سفرها تحت مدیریت نهاد ریاست جمهوری و حوزه معاونت اجرایی رئیس جمهوری بوده و استان ها نقشی در جابه جایی سفر نداشتند و برای آماده سازی سفر تنها چیزی که نیاز بوده باید حوزه معاون اول اعلام می کرد که یک استان در ردیف برنامه ها است و مقدمات آن از سه ماه قبل آغاز شد.
وی اضافه کرد: آیت الله رئیسی در بدو ورود به استان مرکزی مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قرار خواهد گرفت و پس از آن راهی خمین می‌شود و از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در مصلی این شهر با مردم زادگاه امام راحل دیدار می‌کند.
استاندار مرکزی گفت: بازدیدهایی از بخش های مختلف استان نیز در این سفر پیشنهاد شده که تعدادی از آنها مورد تایید قرار گرفته که بعد از برنامه خمین انجام شود و تعدادی از وزرا و معاونان رئیس جمهور نیز در این سفر حضور دارند.
مخلص الائمه افزود: عصر جمعه جلسه ای با حضور جمعی از نخبگان استان از تمامی اقشار برگزار خواهد شد، این افراد شاخص و نخبه از تمامی نقاط استان در این جلسه حضور خواهند یافت.
وی گفا:استان مرکزی از نخبگان بسیاری برخوردار است ولی تعدادی از نمایندگان این نخبگان در این جلسه با رئیس جمهور دیدار و گفتگو خواهند کرد.
مخلص الائمه همچنین از برگزاری دیدار عمومی رئیس جمهور با مردم شهرستان اراک در ساعت ۱۷ خبر داد و گفت: در ادامه شورای اداری استان تشکیل می شود.
به گفته وی، معاونان رئیس جمهور و وزرا یا معاونان وزرا در نقاط مختلف استان حضور خواهند یافت و به عنوان نمایندگان رئیس جمهور بازدیدهایی را در شهرستان ها انجام داده و با مردم دیدار و گفتگو کرده و در شورای اداری شهرستان‌ها حضور خواهند یافت و در نهایت عصر روز جمعه در جلسه شورای اداری استان که در اراک برگزار می شود، گزارش خود از حضور در شهرستان ها را ارائه می دهند و مسائل استان جمع بندی و در نهایت مصوبات سفر اعلام و ابلاغ خواهد شد و آخرین مرحله سفر نیز نشست خبری رئیس جمهور خواهد بود.
بیست و هشتمین مقصد سفر رئیس جمهور و هیات دولت استان کرمانشاه بود که هفته گذشته انجام شد و استان مرکزی بیست و نهمین مقصد سفر استانی آیت الله رئیسی انتخاب شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار