علیرضا محمدی سرپرست حفاظت محیط زیست ایلام با دکتر دوست محمدی ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۰۶۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴ 18 August 2022

به گزارش، تابناک ایلام؛ سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام در این دیدار، با بیان اهمیت حفاظت محیط زیست و ضرورت توجه به آن گفت: عرصه محیط زیست دارای ظرفیتها و استعدادهای متنوعی است که در صورت توجه و استفاده معقول از آن می تواند راهگشای توسعه کشور در بخش های مختلف باشد اما به دلایل مختلفی از جمله عدم هماهنگی های بین بخشی و کمبود اعتبارات، این مهم، کمتر محقق شده است.

"علیرضا محمدی" با اشاره به برنامه های اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام در سالجاری گفت: ما برنامه های متنوع و مختلفی را برای حفاظت و حراست از محیط زیست استان پیش بینی کرده ایم که در مسیر رسیدن به اهداف، با کمبودها و نواقصی مواجهیم و امکانات و اعتبارات موجود، پاسخگوی نیازهای ما نخواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری و بیانات ریاست محترم جمهوری خواستار توجه جدی مسئولان به ظرفیت های محیط زیست و رویکرد زیست محیطی به طرح های توسعه در استان گردید.

ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از تلاش های صورت گرفته در زمینه حفاظت محیط زیست بر ضرورت اختصاص اعتبارات لازم جهت دستیابی به اهداف محیط زیست تاکید کرد.

دکتر دوست محمدی با اشاره به نقش مشارکت مردمی در زمینه حراست و حفاظت از محیط زیست بیان کرد: با توجه به اصل پنجاهم قانون اساسی همه ما وظیفه داریم از محیط زیست استان حفاظت نماییم.

گفتنی است اختصاص اعتبارات لازم در خصوص تعمیر و بازسازی ساختمان اداره کل، ساختمان اداری سیروان، موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی و سایت تکثیر و پرورش گوزن زرد ایرانی از مهمترین موضوعاتی بود که در این دیدار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار