هیچ دولتی بدون کمک وهمیاری مردم نمی تواند موفق شود
کد خبر: ۱۰۶۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰ 23 August 2022

 

مقام معظم رهبری

روزهای نخست شهریور ماه هر سال یادآور تلاش و ایثار بزرگمردانی است که نمونه های عینی و حقیقی خدمتگزاران صادق مردم هستند. شهیدان رجایی و باهنر در طول دوران اندک حضور خود در راس دولت جمهوری اسلامی ایران برای همیشه تاریخ، الگوی خدمت خالصانه وصادقانه به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را جاودانه ساختند.

 شهیدان رجایی وباهنر، با تاسی از پیامبر بزگوار اسلام (ص) و اهل بیت (ع) ، شیوه حکومتی امیرالمومنین امام علی (ع) را با پیروی ازرهنمودهای  گران قدر حضرت امام خمینی (ره) چراغ راه خود قرار دادند تا نمونه یک دولت اسلامی که مردم را ولی نعمت خود می داند و در راه خدمت از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد را به جهانیان نشان دهند.

در طول ۴۳ سال که از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می گذرد،

درطول چهاردهه گذشته،تشکیل دولت ها،تبلورمردم سالاری دینی، انگیزه و خواست مردم از پشتوانه دینی و اعتقادی برخوردار بوده که این دو ویژگی مهم موجب شده تا دولت ها در راه خدمت به مردم و پیشرفت و آبادانی کشور گام بردارند.

هفته دولت هرسال فرصت مناسبی است تا دولتمردان صادقانه با مردم سخن بگویند و ضمن بیان مشکلات، اقدامات و دستاوردهایی که دولت برای رفع مشکلات و رفاه و آسایش بیشتر مردم داشته است را بازگو کنند و در واقع هفته دولت سال ۱۴۰۱،نماد تجلی دولت  انقلابی ومردمی تا در این هفته مردم و مسئولان وحدت و انسجام خود در رسیدن به رشد تعالی کشور را به نمایش بگذارند.

 رسانه‌های کشورهم با درک صحیح از شرایط موجود، در کنار نقد سازنده که موجب بالندگی دولت خواهد‌شد، دستاوردها و خدمات ارزنده دولت مردمی هم مورد توجه قرار دهند و در مقابله با فضاسازی‌های رسانه‌های معاند، فعالانه‌تر و سریعتر عمل کنند و به سهم خود بارعایت انصاف وخدامحوری،درکنار  دولت در عبور دادن کشور از مشکلات اقتصادی باشند.

همچنین این ایام با دومین سال دولت مردمی وانقلابی استقرار با رای و اراده مردم مصادف شده است. دولتی که در طول دو سال گذشته با ملاک قراردادن بیانیه گام دوم انقلاب، تلاش دارد تا ضمن پایبندی به آرمانها وارزشهای انقلاب اسلامی،فسادستیزی وخدمت صادقانه وبی منت بمردم وحل مشکلات اقتصادی  با طرح توزیع عادلانه ثروت  وخلق رشداقتصادی قوی وباثبات باتاکید به ظرفت ها وتوانمندی های داخلی، وظرفیت های بی نظیرجوانان،شاهدرفاءومعیشت آحادجامعه در آینده نزدیک  باشیم.

درپایان  ضمن گرامیداشت هفته دولت ،برای همه خدمتگزان صدیق به نظام مقدس اسلامی،مسئولین ومدیران دولت مردمی آیت الله رئیسی آرزوی توفیق وسربلندی مساّلت داریم.

اداره کل حفظ آثارونشرارزشهای دفاع مقدس گیلان

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار