کد خبر: ۱۱۶۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲ 13 May 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از شهرستان رضوانشهر، اولین جلسه شورای مسکن شهرستان با موضوع بررسی طرح نهضت ملی مسکن و با هدف هماهنگی و هم افزایی بین دستگاهی به ریاست سید نادر صفوی فرماندار شهرستان رضوانشهر و دیگر اعضا در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

در این جلسه فرماندار رضوانشهر تامین مسکن مناسب را از اولویتهای دولت سیزدهم دانست و بیان داشت: حمایت از خانواده های فاقد مسکن باید در اولویت کاری تمام دستگاه ها قرار گیرد و نهایت همکاری را در راستای اجرایی کردن این طرح داشته باشند.

فرماندار رضوانشهر با تأکید بر اهمیت اجرای طرح اقدام ملی مسکن به عنوان یکی از اهداف مهم دولت سیزدهم ، ادارات بنیاد مسکن،منابع طبیعی و راه و شهرسازی را مکلف به پیگیری موضوع و تعیین و تامین زمین مناسب در جهت اجرای این طرح ملی در سریعترین زمان ممکن نمودند.

ایشان در ادامه با تاکید بر اینکه فرصت مناسبی برای خانه دار شدن اقشار کم درآمد توسط دولت فراهم شده است گفت: باید دستگاه های اجرایی شهرستان با همکاری و هماهنگی در راستای مطالبات مردم و رفع موانع و مشکلات با جدیت تمام اقدام نمایند.

مهندس صفوی معطلی و سرگردانی مردم در دریافت تسهیلات بانکی را غیرقابل توجیه دانست و گفت: بانک های عامل با تشکیل پرونده برای متقاضیان و با همکاری متقابل با ادارات مربوطه در سریعترین زمان ممکن نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام نمایند.

در پایان این جلسه هریک از اعضا به ارائه گزارش در حوزه کاری خود پرداخته و در ادامه دستورات لازم توسط فرماندار شهرستان صادر گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار