سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید تلاش شود رابطه دولت با مردم در کوچکترین ارتباطات اصلاح شود.
کد خبر: ۱۰۶۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵ 26 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،محمدهادی زاهدی‌وفا روز جمعه در نشست چهره به چهره با شماری از مردم اراک در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، افزود: مسئولان رضایتمندی مردم را در دستور کار قرار دهند.
وی یادآورشد:اصلاح رابطه مردم با مسئولان با هدف تقویت اعتماد عمومی در جامعه برنامه اولویت‌دار دولت سیزدهم است.
وی افزود:هیات دولت و رئیس جمهور در یکسال گذشته با سفر به ۳۱ استان کشور تلاش کردند رابطه بین مردم و مسئولان را بهبود بخشند.
وی ادامه داد: درخواست مستقیم مردم از وزرا و هیات دولت در این سفرهای استانی نشان از اعتماد نسبی مردم است که درخواست های خود را به دولت مطرح کردند.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: مسیری که باید دنبال شود از جمله رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است که باید بازسازی در مدیریت دولتی رخ دهدو تمام بدنه دولت باید رویکردی داشته باشند که اعتماد عمومی مردم احیا شود.
وی اظهار داشت: همچنان در برخی از دستگاه‌های اجرایی امور مردم به لحاظ کیفیت و زمان طولانی قابل قبول نیست که باید اصلاح و رضایتمندی مردم تقویت شود.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: مردم همیشه دسترسی به استانداران، وزارا و رییس جمهوری ندارتد و به دستگاه‌ها رجوع می کنند که اگر کارشان با سرعت انجام شود و رضایتمندی داشته باشند برای تمام بدنه دولت موفقیت محسوب می‌شود و اگر نارضایتی داشته باشند متوجه تمام مجموعه دولت می‌شود.
وی ادامه داد: در سال دوم فعالیت دولت باید افزایش رضایتمندی مردم از دولت بر اساس شاخص در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در سال نخست دولت بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دولت کاری را که دولت‌های پیشیین نتوانستند انجام دهند برای افزایش رضایتمندی مردم در دستور کار خود قرار داد.
استاندار مرکزی هم گفت: در سال نخست دولت رییس جمهور و هیات دولت در ۳۱ استان کشور حضور یافتند و برنامه های استان ها را مورد بررسی قرار داده و کارهای مهمی در سفرهای استانی انجام شد.
فرزاد مخلص‌الائمه افزود: یک سال با ۳۱ استان و تعداد زیادی مصوبات، در هفته دولت به یک هفته ۳۱ استان تبدیل شده و برای وزرا و اعضای هیات دولت برنامه ریزی شده تا در این هفته در ۲ استان حضور یابند.
وی ادامه داد: اعضای هیات دولت با سفر به استان‌ها مشکلات و چالش‌های مردم را از نزدیک می‌بینند و در نشست‌های تخصصی مورد بررسی قرار می‌دهند.
استاندار مرکزی گفت: در دولت سیزدهم با تغییر راهبری پشت میز نشینی و مرکز نشینی به حضور در بین مردم تاکید شده است.
مخلص الائمه افزود: رهبر معظم انقلاب سال گذشته به دولتمردان فرمودند اعتماد مردم آسیب دیده و برنامه حضور مسئولان در بین مردم برای افزایش امید و اعتماد عمومی انجام می‌شود.
وی افزود: براساس پایش‌های انجام شده میزان اعتماد عمومی در یک سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار