فرمانده نیروی انتظامی کشور؛
فرمانده نیروی انتظامی کشور اظهار داشت :صدور گذرنامه موقت و تمدید گذرنامه از امروز تا اطلاع ثانوی متوقف شده است که باتوجه به حجم بالای تقاضا، دریافت گذر موقت و تمدید گذرنامه زائران حدود ۱۰ روز تاخیر صادر خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۶۶۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲ 10 September 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار حسین اشتری بیان داشت : زائران از استان های مبدا خود به سمت مرزها حرکت نکنند و منتظر اطلاع رسانی آخرین وضعیت مرزها از طریق رسانه های رسمی باشند.

وی گفت :  با توجه به ازدحام جمعیت در شبانه روز گذشته در مرزهای کشور ما و ضعف در زیرساخت های لازم در آن سوی مرزها، برای خروج زائران مشکلاتی پیش آمده است که در حال پیگیری آن هستیم.

اشتری ادامه داد : برای ورود آن دسته از زائرانی که سفر خود را زودتر انجام داده بودند و اکنون در حال برگشت هستند مشکلی وجود ندارد و همه دستگاه ها جهت تسهیل تردد این زائران آماده خدمات رسانی هستند. 

وی مطرح کرد : در صورت باز شدن مرزها و اعلام آمادگی طرف عراقی برای پذیرش تعداد بیشتر زائران، موضوع از طریق رسانه های رسمی اطلاع رسانی می شود. 

 با اعلام ستاد مرکزی اربعین کشور، همه مرزهای زمینی به سمت عراق بسته است و فقط کسانی که شب گذشته در پایانه ها بوده یا در قسمت قرنطینه حضور داشته اند اجازه ورود دارند و سایر زائران منتظر اطلاع رسانی ها باشند. /ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار