مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام اظهار داشت : وی افزود: امسال حجم شبکه برق بیش از ۲،۲ برابر افزایش یافته است، یعنی حدود ۲۰۰ درصد رشد در ایجاد زیرساخت داشتیم.
کد خبر: ۱۰۶۷۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵ 12 September 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ ناصری گفت : در حوزه روشنایی معابر پارکینگ های اربعین و برکت به اندازه پنج کیلومتر افزایش و توسعه پیدا کرد و اصلاح شرایط موجود به طول ۱۰ کیلومتر انجام گرفته است.

وی افزود : لوکس روشنایی به ۲،۵ برابر در این پارکینگ ها رسید و در پارکینگ های پل اربعین و برکت مجددا تامین برق مواکب و زیرساخت ها انجام شد که شامل محل اسکان رانندگان و محل استقرار موکب ها و موارد مربوط به مساجد و موکب های مستقر در مرز مهران می شود.

ناصری ادامه داد :در مجموع به ۱۷۰ موکب تامین برق شد و بیش از ۶۰ نقطه برای آبسرد کن ها و سایر تاسیسات، تامین برق از طریق ترانسفورماتور و شبکه انجام شد.

وی گفت :  در حوزه پارک بلوط چغاسبز ۱۱ کیلومتر شبکه روشنایی اصلاح و لوکس روشنایی به پنج برابر رسید و پنج کیلومتر شبکه روشنایی نیز توسعه یافت و در پارک بلوط چغاسبز و مسیر منتهی به پارک بلوط برای اسکان اضطراری زوار نیز روشنایی تامین شده است.

ناصری مطرح کرد: امسال در حوزه ایجاد زیرساخت ها طی ۲ ماه گذشته موفق شدیم ۱۰۰ ترانسفورماتور و با حجم بالا به اندازه سال ۹۲ تاکنون که زیرساخت اربعین ایجاد شد، زیر ساخت های لازم را ایجاد کنیم./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار