فرمانده تیپ ۲۸۱ زرهی نزاجای غرب ارتش؛
فرمانده تیپ ۲۸۱ زرهی نزاجای غرب ارتش بیان داشت : سه فروند بالگرد متعلق به هوانیروز نیروی زمینی در ایام اربعین اقدام به انتقال مجروحان و بیماران و در صورت نیاز هلی برد تجهیزات و نیروی انسانی می کند.
کد خبر: ۱۰۶۸۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵ 18 September 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ غلامرضا اسماعیلی بیان داشت:  این بالگردها از زمان شروع ماموریت خود در مرز مهران تاکنون با ۱۵ سورتی پرواز مصدومان و بیماران بدحال را برای انتقال به مراکز درمانی جابجا کرده اند.

وی گفت : روزانه بیش از سه هزار نفر از زائران توسط ناوگان حمل و نقل نیروی زمینی ارتش غرب کشور مستقر در مرز مهران ترابری می شوند. 

اسماعیلی ادامه داد : زائران توسط سه دستگاه اتوبوس درون شهری زائران را به صورت رایگان در مسیرهای پایانه مرزی - داخل شهر مهران - پارکینگ های برکت و اربعین حمل و نقل می کنند.

وی مطرح کرد : یک استراحتگاه به وسعت ۶۰۰ متر مجهز به سرویس های بهداشتی و نمازخانه دایر است که در شبانه روز به طور میانگین تا یک هزار نفر زائر در این اقامتگاه موقت استراحت می کنند.

 فرمانده تیپ ۲۸۱ زرهی نزاجای غرب ارتش گفت : یک درمانگاه سیار با داروخانه و بخش های دیگر با ۱۲ نفر کادر درمان نیز در حال خدمات رسانی درمانی و پزشکی به زائران است و روزانه بیش از ۸۰۰ زائر از خدمات درمانی این ایستکاه سلامت بهره مند می شوند.

وی خطرنشان کرد: در هر وعده غذایی بیش از ۶ هزار پرس غذا تهیه و در طول شبانه روز حدود هشت هزار بطری آب بین مسافران عتبات عالیات توزیع می شود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار