معاون برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی از تحقق بخش عمده بودجه سال 94 دانشگاه آزاد در 6 ماه نخست سال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲ 08 October 2015
معاون برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی از تحقق بخش عمده بودجه سال 94 دانشگاه آزاد در 6 ماه نخست سال خبر داد.

به گزارش فارس؛ فریدون رهنمای رودپشتی در حاشیه سفر رئیس دانشگاه آزاد به همدان با بیان اینکه سیاست‌های کلان بودجه‌ای ابلاغ بخشنامه بودجه سال 95 در زمان مقرر تدوین می‌شود، اظهار کرد: برای بودجه سال 95 سیاست‌هایی چون توسعه کیفی، معیشت کارکنان و اعضای هیئت علمی مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از بودجه پیش‌بینی شده برای امسال دانشگاه آزاد محقق شده، افزود: در سال جاری 6 هزار میلیارد تومان بودجه برای دانشگاه آزاد مصوب شده بود که بخش قابل توجهی از آن محقق شد.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد نیز طرح‌های ماندگار فرهنگی را فرآیندی جدید در دوران مدیریت جدید دانشگاه خواند و گفت: این طرح در سه بخش شامل طرح ماندگار کالبدی، نهادی یا توسعه‌گرا و طرح ماندگار رخدادی تدوین شده است.

حجت‌الاسلام طه هاشمی با بیان اینکه در گذشته جایگاه فرهنگی متناسب با جایگاه دانشگاه نبود، اظهار کرد: نیاز دانشجویان امروز با 10 سال پیش متفاوت است و ما باید بکوشیم برای رفع نیازهای جوانان جامعه امروز تلاش کنیم.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد نیز با بیان اینکه واحد همدان آمادگی لازم برای دایر کردن رشته پزشکی را دارد، تصریح کرد: امیدواریم وزارت بهداشت هرچه زودتر مجوز راه‎اندازی رشته‌های علوم پزشکی را برای دانشگاه آزاد همدان ارائه دهد.

سیدعلی ابطحی با بیان اینکه امسال دانشگاه آزاد در بخش علوم پزشکی اقدامات چشمگیری انجام داده، اظهار کرد: یک دانشکده دندانپزشکی، یک دانشکده داروسازی و یک دانشکده پزشکی احداث شده و یک دانشکده دندانپزشکی نیز در تبریز تجهیز شده است.

وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه 30 رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد اضافه شده است، خواستار این مهم شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار