کد خبر: ۱۰۷۱۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵ 10 October 2022

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به ضرورت تبیین ارزش های وحدت آفرین در هفته وحدت گفت: امروز با توجه به توطئه های دشمنان برای بر هم زدن اتحاد و انسجام مسلمانان و تضعیف دنیای اسلام، حفظ یکپارچگی بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

به گزارش تابناک همدان، حجت الاسلام محمدهادی نظیری با اشاره به اینکه دشمنان اسلام از اتحاد بین مسلمانان در هراس هستند و برای تفرقه بین مسلمانان تلاش می کنند افزود: هفته وحدت فرصتی برای تجدید وحدت و انسجام بیشتر بین مسلمانان است.

وی با بیان اینکه در اداره جامعه اسلامی باید از خط و مشی امامان معصوم (ع) پیروی شود افزود: امامان مذاهب چهارگانه اهل سنت نیز خود را شاگرد امام صادق(ع) می دانند.

حجت الاسلام نظیری با تاکید بر حفظ وحدت و یکپارچگی میان مسلمانان تصریح کرد: همه مردم باید با پرهیز از هرگونه قومیت گرائی یا اختلافات کوچک مذهبی به ویژه در هفته وحدت برای تحقق آرمان های تاثیرگذار الهی بکوشند.

وی، وحدت، وفاق و همدلی در بین ملل اسلامی را رمز پیروزی و کلید موفقیت جهان اسلامی دانست و تصریح کرد: نبود وحدت، تفرقه و ناامنی را در جامعه افزایش می دهد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: مذاهب اسلامی باید با حفظ اتحاد به دشمنان نشان دهند که هیچ گونه تبلیغ و توطئه ای از ناحیه ستمگران سبب ایجاد اختلاف میان قومیت ها و مذاهب اسلامی نمی شود.

حجت الاسلام نظیری با اشاره به اینکه هفته وحدت همزمان با ولادت با سعادت حضرت محمد صل الله به عنوان محور وحدت مسلمانان آغاز می شود، بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز همواره بر وحدت و اتحاد تاکید داشته و امروز آحاد ملت ایران باید وحدت رویه را دنبال کرده و پشتیبان ولی فقیه خود باشند.

وی با تاکید بر اتحاد و یکدلی بین مسلمانان به عنوان ضرورت های امت اسلامی گفت: همه باید دست به دست یکدیگر در برابر اقدامات تفرقه افکنانه جهان کفر در برابر اسلام ایستادگی کنیم.

از ۱۲ ربیع‌الاول ولادت پیامبر اسلام بنا بر روایات اهل سنت تا ۱۷ ربیع الاول ولادت پیامبر اسلام بنا بر روایات شیعه به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است./ ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار