فرمانده انتظامی شهرستان "بهار"، از دستگیری باند سارقان سیم کابل برق و مخابرات و کشف ۹ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰ 22 October 2022

 

فرمانده انتظامي شهرستان "بهار"، از دستگيري باند سارقان سيم کابل برق و مخابرات و کشف 9 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش تابناک همدان از خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "بزرگعلي نوري"، در تشریح این خبر گفت: در پي سرقت سيم و کابل برق در سطح شهرستان بهار، دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت .

وي افزود: با بکارگیری شگردهای پلیسی، 2 سارق حرفه اي در این خصوص شناسايي و پس از دستگيری، مقداري سيم برق مسروقه از آنان كشف شد.

سرهنگ نوري بیان کرد: متهمان در بازجویی های فنی، به 9 فقره سرقت سيم کابل و برق و مخابرات از سطح شهرستان اعتراف کردند و با تشكيل پرونده به همراه 4 نفر از همدستانشان براي سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهار در پايان خطاب به شهروندان بيان کرد: مردم نبايد نسبت به قطعي برق بي تفاوت باشند و قطعي برق هميشه از ناحيه اداره برق نمي باشد لذا از شهروندان درخواست مي گردد هرگونه موارد مشكوك را به پليس 110 اطلاع دهند.

توقيف بيش از 5 هزار قطعه مرغ زنده غير بهداشتي در بهار

فرمانده انتظامي شهرستان "بهار"، از توقيف 5 هزار و 800 قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتي در محورهاي مواصلاتي اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "بزرگعلي نوري"، در تشريح اين خبر بيان داشت: ماموران انتظامي شهرستان بهار با تلاش و اشرافيت اطلاعاتي، 3  دستگاه کاميون حامل مرغ زنده فاقد مجوز را شناسايي و با هماهنگي مرجع قضائي آنها را متوقف کردند.

وي افزود: با توقيف و انتقال خودرو مورد نظر به مقر انتظامي در بازرسي از آن ها، 5 هزار و 800 قطعه مرغ زنده فاقد مجوز کشف و 4  متهم در اين خصوص به پست قرنطينه دامپزشکي شهرستان معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهار در پايان با اشاره به اين که کارشناسان ارزش اين محموله را بيش از 8 ميليارد ريال برآورد کرده اند،گفت: از شهروندان درخواست مي شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پليس 110 تماس بگيرند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار