دادستان ایلام؛
دادستان عمومی و انقلاب استان ایلام گفت : جوانان ما همه انقلابی و پیرو مقام معظم رهبری ولایت مدار هستند کسانی که چشم به اغتشاشات بسته اند که آسیبی به این انقلاب برسانند هیچ غلطی نمی کنند چرا که همه نیروهای انقلابی و مردمی پای کار هستند.
کد خبر: ۱۰۷۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶ 23 October 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ عبدالوهاب بخشنده در جلسه تکرم و معارفه دادستان جدید دهلران گفت : در بحث اغتشاشات اخیر که بیگانگان در آن دخالت داشتن بخشی به بیکاری جوانان ما بر می گردد و باید ما به این مهم توجه کنیم و اجاز موج سواری بیگانگان در این موضوع ندهیم.

وی صدور احکام قاطع برای قاچاقچیان را متذکر و تاکید کرد: بکارگیری نیروهای بومی باید طبق قانون مد نظر شرکت ها باشد البته در جاهایی نیز بکارگیری نیروهای تخصصی نیاز است که باید مد نظر باشد.

وی عنوان کرد : به عنوان دادستان مرکز استان هر کجا نیاز باشد میدانی حضور پیدا می کنم دادستان نهاد حاکمیتی است و بدون شک برای پیش برد اهداف نیازمند همکاری همه دستگاه های نظارتی ، امنیتی و انتظامی و افراد معتمد است.

وی گفت : نقش طوایف و بزرگان در حل فصل دعاوی و کمک به دستگاه قضا در استان قابل تقدیر است وهمه دستگاه های اداری تعامل و همکاری لازم را با دادستانی برای پیش برد اهدف داشته باشند.

دادستان استان تصریح کرد : اولویت حمایت از ضابطین در جهت احقاق حقوق مردم است و تعامل بسیار خوبی در بین مجموعه قضایی شهرستان وجود دارد .

بخشنده با اشاره به اینکه شهرستان  دهلران دارای تنوع قومی است ؛ گفت : خوشبختانه هماهنگی و همدلی در بین مسئولان و مردم این شهرستان وجود دارد ستودنی است و کسانی که با این انقلاب مشکل دارند نتوانستند در بیم مردم این شهرستان رخنه پیدا کنند.

دادستان ایلام به 220کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق در شهرستان دهلران اشاره کرد و افزود : این مرز هم می تواند تهدید باشد و هم فرصت که قطعا با راه اندازی بازارچه مرزی چیلات که یکی از مطالبات بحق مردم دهلران است فرصت خوبی می باشد که مسئولان و نمایندگان به دنبال بازگشایی آن هستند.

وی با انتقاد از استاندارد نبود مسیر های موصلاتی شهرستان دهلران گفت : باید در شهرستانی که 80درصد نفت گاز غرب کشور در آن تولید می شود مسیر های موصلاتی استاندارد باشند که متاسفانه مسیر های موصلاتی دهلران ایمنی کامل را ندارند.

بخشنده تاکید کرد: فرهنگ سازی در راستای از بین بردن سنت های غلط در پیشگیری از جرائم مهم می باشد.

وی به وجود تعداد پروژه های نیمه تمام استان اشاره کرد ؛بیان داشت : پروژه های نیمه تمام جز حقوق عامه هستند و دادستانی باید در جهت حفظ بیت المال دلایل بروز این مسئله را بطور دقیق بررسی کند.

دادستان ایلام افزود: بحث اراضی برخی از شهروندان بخصوص طایفه کایدخورده در استان مطرح شده نمایندگان پیگیری کردند وقرار شده زمین واگذار شود و برای حل مشکل باید خود طایفه محترم کاید خورده همکاری داشته باشند.

بیشترین صلاح و مهمات قاچاق استان از مرز موسیان ورود می کند که خوشبختانه نیروهای امنیتی ، انتظامی ، هنگ مرزی با هوشیاری مانع ورود آنها به داخل شهر ها شده  و همه آنها را  کشف و ضبط می کنند ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار