طی آیینی:
معاونان جدید اداری مالی و اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام منصوب و معرفی شدند.
کد خبر: ۱۰۷۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲ 25 October 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ آیین تودیع و معارفه معاونان قدیم و جدید اشتغال و خودکفایی استان با حضور معاون اشتغال کمیته امداد مرکز و آیین تودیع و معارفه معاونان جدید و قدیم اداری مالی امداد استان نیز با حضور مدیرکل نظارت و بازرسی کمیته امداد مرکز برگزارشد.

با صدور احکام جداگانه ای از سوی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام معاونان جدید اداری مالی و اشتغال و خودکفایی این نهاد در استان منصوب و معرفی شدند.

در یکی از این احکام حمید احمدی به عنوان معاون جدید اشتغال و خودکفایی امداد استان ایلام منصوب و جانشین شبیب جعفرزاده معاون سابق این نهاد شد که اخیراً به افتخار بازنشستگی رسیده است.

مسئول اشتغال و خودکفایی و همچنین رئیس کمیته امداد منطقه یک ایلام، رئیس اداره طرح‌های خودکفایی و رئیس اداره راهبری شغلی کمیته امداد استان ایلام از سمت‌های قبلی حمید احمدی معاون جدید اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام بوده است.

همچنین با صدور حکم دیگری از سوی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام محمدبسطامی بعنوان معاون جدید اداری مالی کمیته امداد استان ایلام منصوب و جانشین نقی پناهیان در این سمت شد که وی نیز اخیراً به افتخار بازنشستگی رسیده است.

رئیس اداره امور مالی و ذی حسابی و رئیس اداره حسابرسی کمیته امداد استان ایلام از سمت‌های قبلی محمد بسطامی معاون جدید اداری مالی کمیته استان ایلام بوده است./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار