ایجاد پارک مرکزی و شبکه پارک های محلی ای در شهر‌ بایستی از اولویت های کاری مدیریت شهری بوده و پیگیری و شناسایی زمین های شهری و محلات در دستور کار قرار دارد
کد خبر: ۱۰۷۴۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱ 31 October 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اولین جلسه هم اندیشی طراحی پارک مادر و کودک رامسر با حضور امینی شاد  شهردار( رییس شورای اجرایی شهر دوستدار کودک) ، اعضای شورای اجرایی ،حسن فیلی عضو شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری و دکتر رضوانی طراح و مدیران مهد و سایر حاضرین در سالن اجتماعات شهرداری رامسر برگزار گردید.

شهردار رامسر در این جلسه ضمن یادآور شدن اهمیت موضوع کودک گفت: در شهر دوستدار کودک باید برنامه هایی اجرایی شود تا بتوانیم به معنای واقعی رامسر را به سمت شهر دوستدار کودک سوق دهیم و در حل مسائل سخت افزاری،نرم افزاری و فکر افزایی گام های موثری برداشته و در آینده کشور و تدوین استراتژی ها اثرگذار باشیم تا کودکان شهرمان بتوانند در حال و آینده فضای اجتماعی مسئولیت های زیبای بالای اجتناعی   را بپذیرند و معنی توانمند شدن جامعه را لمس کنیم.

شهردار رامسر همچنین عنوان کرد : بستر فضای مشارکت جویی و نقادی در خانه و شهر برای کودکانمان برای نقش آفرینی باید مهیا گردد و نیز بستر حس شادی و نشاط در سایه توجه به زیرساخت‌های شهر فراهم شود چرا که توجه به این زیر ساخت احترام به همه اقشار و لایه های اجتماعی است‌.

وی ادامه داد:  ساخت پارک مادر و کودک یکی از اقدامات در این زمینه می باشد که با توجه به نیاز کودکان و فرزندان عزیز شهرمان ایجاد خواهد گردید.

شهردار رامسر  افزود: ایجاد پارک مرکزی و شبکه پارک های محلی ای در شهر‌ بایستی از اولویت های کاری مدیریت شهری بوده و پیگیری و شناسایی زمین های شهری و محلات در دستور کار قرار دارد.

امینی شاد گفت: فراینده برنامه ریزی و طراحی پروژه باید با مشارکت همه صاحب نظران و حتی کودکان و نوجوانان شهر بر اساس خواست و نیازشان باشد و انشاالله در آینده نزدیک شاهد اجرایی شدن شورای کودکان برای تصمیم سازی و حتی تصمیم گیریشان باشیم.

تهیه اطلس کودکان از اقداماتیست که شهرداری در حال تهیه انست تا کودکان رامسری در مسیری خردمندانه با تصویری روشن از اینده گام بردارند.

شایان ذکر است در این جلسه مباحث اولیه پروژه  مطرح و مورد بحث و بررسی حاضرین قرار گرفت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار