مدیرکل مدیریت بحران ایلام گفت : به اعضای ستاد مدیریت بحران استان به دلیل ورود سامانه بارشی در استان اعلام آماده باش شده است.
کد خبر: ۱۰۸۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ 21 December 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ مجید بگلریان افزود : سامانه‌ی ناپایدار بارشی از اواخرامروز  تا روز شنبه جو منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد که به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد شدید، رعدوبرق و احتمال رگبار و تگرگ و ارتفاعات احتمال بارش برف و مه گرفتگی در سطح استان خواهد شد.

وی گفت :   این شرایط جوی  موجب کاهش دمای هوا در زمان عبور این سامانه در استان خواهد شد.

بگلریان ادامه داد :  کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها و کندی در تردد وسائل نقلیه، آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال وقوع خسارت به باغات و مزارع و احتمال لغو پرواز‌ها به دلیل باد شدید به سازه‌ها و احتمال تگرک نیز پیش بینی شده است.

وی  به پرهیز از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل ها، پرهیز از تردد‌های غیرضرور و قرارگرفتن در فضا‌های باز، مرتفع و مکان‌های مستعد برخورد صاعقه و احتیاط در رانندگی صعود به ارتفاعات و ... هشدار داد.

بگلریان گفت : با توجه به سرد شدن هوا شهروندان و بخصوص دستگاه‌های اداری در خصوص مصرف حامل‌های انرژی برنامه ریزی لازم و رعایت الگوی مصرف توجه نمایند.

مدیرکل بحران ایلام مطرح کرد : کلیه نیرو‌های دستگاه‌های امدادی و خدماتی و همجنین تجهیزات و ادوات مورد نیاز در آمادگی کامل هستند ./ع

بیشتر بخوانید :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

باشگاخ خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار