رئیس اداره راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای ملایر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸۰ کیلومتر باند از محورهای ارتباطی این شهرستان برف‌روبی و ماسه‌شویی شد.
کد خبر: ۱۰۸۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰ 23 December 2022

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای ملایر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸۰ کیلومتر باند از محورهای ارتباطی این شهرستان برف‌روبی و ماسه‌شویی شد.

به گزارش تابناک همدان،  "هاشم اسکندری" اظهار داشت: تمامی محورهای اصلی و فرعی این شهرستان برف‌روبی و ماسه‌شویی شد و مشکلی در تردد نداریم.

وی با اشاره به آماده باش نیروهای راهداری این شهرستان، افزود: در این مدت ۵۵ نیروی راهداری با ۳۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری مشغول ارائه خدمات و عملیات راهداری هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر ادامه داد: برای برف‌روبی و ماسه‌شویی محورهای ارتباطی این شهرستان، ۱۵۵ تُن مخلوط ماسه و نمک استفاده شد.

اسکندری بیان کرد: در حال حاضر تمامی راه‌های این شهرستان باز و تردد وجود دارد اما رانندگان قبل از سفر، به وسائل ایمنی خود را تجهیز کنند.

وی گفت: پنج هزار تُن ماسه و نمک برای اجرای طرح زمستانی در راهدارخانه‌های این شهرستان ذخیره شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر با بیان اینکه طرح زمستانی راهداری از ۱۵ آذر آغاز شده و تا پایان طرح سفرهای نوروزی ادامه دارد، افزود: پنج راهدارخانه‌ ملایر شامل راهدارخانه زاغه، یونس، مرکزی، آورزمان و زنگنه در محورهای ارتباطی این شهرستان در آماده‌باش کامل هستند.

اسکندری گفت: اقدامات لازم برای اسکان اضطراری مسافران و در راه‌ماندگان انجام شده و در صورت نیاز با هماهنگی مدیریت بحران شهرستان و بخشداری‌های تابعه، مساجد، مجتمع‌های واقع در مسیر و هلال احمر برای اسکان اضطراری در نظر گرفته شده است.

وی از شهروندان درخواست کرد: قبل از شروع سفر از وضعیت جوی راه‌ها و ترافیکی محورهای ارتباطی با شماره‌گیری سامانه ۱۴۱ مطلع شوند و خودروی خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

اسکندری یادآور شد: رانندگان حین سفر با سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب از ماشین‌آلات راهداری حین عملیات را رعایت کنند.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر دارای یک‌هزار کیلومتر راه است و در ۷۵ کیلومتری همدان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار