پیام نماینده مردم شهرستان های رودسر واملش در مجلس شورای اسلامی
کد خبر: ۱۰۸۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹ 28 December 2022

نماینده مردم شهرستان های رودسر واملش در پیامی ضمن گرامی‌داشت سالروز حماسه نهم دی ۱۳۸۸ و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، بر لزوم استدامه آرمانهای اصیل شهدا و انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تابناک گیلان روز نهم دی‌ماه سال ۱۳۸۸ روز بسیار مهمی در تقویم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود؛ روزی که ماهیت آن با دیگر روزهای مهم تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب تفاوتی ویژه و اساسی دارد.

در این بزنگاه تاریخی بود که در سرمای دی ماه هیچ سری درگریبان فرو نماند و مردمان این مرز و بوم به تٲسی از ولایت فقیه با نور بصیرت خویش سره را از ناسره تمییز دادند و هجمه‌های روزافرون غبار فتنه که از باد آرزوهای کشورهای بیگانه و دشمنان قسم‌خورده انقلاب برخاسته و جان گرفته بود، برای همیشه فرو نشاندند.

به برکت همین روزهای مهم و پشتوانه عظیم مردمی است که امروز انقلاب اسلامی در شدیدترین تحریم‌های اقتصادی تاریخ همچنان قدبرافراشته و سرافراز و سربلند گام دوم خویش را بلندتر و محکم‌تر از گذشته برمی‌دارد.

حجت السلام محمد صفری ملک میان ضمن گرامی‌داشت سالروز حماسه نهم دی ۱۳۸۸ و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، بر لزوم استمرام آرمانهای اصیل شهدا و انقلاب اسلامی تاکید می کند
حجت السلام محمد صفری نماینده مردم شهرستان های رودسر واملش در مجلس شورای اسلامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار