یوم الله ۹ دی؛
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: حماسه ماندگار یوم الله ۹ دی شکوه حضور انقلابی مردم ایران و گفتمان انقلاب اسلامی در حمایت از اسلام و انقلاب بود.
کد خبر: ۱۰۸۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵ 29 December 2022

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: حماسه ماندگار یوم الله ۹ دی شکوه حضور انقلابی مردم ایران و گفتمان انقلاب اسلامی در حمایت از اسلام و انقلاب بود.

به گزارش،حجت‌الاسلام علی حسنی اظهار داشت: مردم بزرگ و فهیم ایران با حضور آگاهانه و مقتدرانه خود در نهم دی ماه سال ۸۸ بیعت مجددی با آرمانهای امام عزیز و انقلاب اسلامی، در حمایت از نظام اسلامی و اصل ولایت فقیه را به منصه ظهور گذاشتند.

وی تصریح کرد: پیام حضور چشمگیر مردم در نهم دی ماه به استکبار و دشمنان داخلی و خارجی، پیام قدرت ایمان بود که در نوع خود کم نظیر و الهام بخش برای مسلمانان جهان در مقابله فتنه انگیزی استکبار شد. حسنی با اشاره به بصیرت مردم عزیز ایران گفت: حضور حماسی مردم در روز نهم دی به عنوان یکی از سرمایه های معنوی جمهوری اسلامی ایران در مقابل جنگ ترکیبی دشمن بود که نشات گرفته از بصیرت مردم ما داشت و در تاریخ ماندگار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: تجربیات بدست آمده از فتنه ۸۸ ما را متوجه آن کرد که در مقابل جنگ ترکيبی دشمن باید هوشمندانه عمل کنیم و جهاد ترکيبی را در دستور کارمان داشته باشیم و بدانیم وقتی دشمن با تمام توان، اعوان و انصار خود و با استفاده از انواع روش ها در مقابل ما قرار می گیرد هدف گیری های خاضی هم دارد.

حسنی در ادامه با اشاره به اهداف دشمن در جنگ ترکيبی گفت: از جمله این اهداف مورد هجمه قرار دادن جایگاه رهبری است که برای رسیدن به این هدف تمام توان رسانه‌ای خود را جهت وارونه نشان دادن حقایق پای کار می آورد.

وی به اهمیت جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: رسالت سنگین جوانان و نوجوانان مؤمن و انقلابی ما در این زمان، جهاد تبیین است که با بیان صحیح حقایق اتفاق می افتد و از طرف دیگر مسئولین فرهنگی کشور نیز باید با مدیریت صحیح فضای مجازی مانع از انحراف و به نابودی کشیده شدن بنیان خانواده شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار