امام جمعه چرداول:
امام جمعه چرداول گفت: از نمایندگان حوزه شمالی انتظار می رود درمدت یکسال باقی مانده مسولیت شان، با خدمت به مردم دیار چرداول کم کاری های گذشته را جبران نمایند.
کد خبر: ۱۰۸۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ 31 December 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام دکتر قنبربیگی درجلسه استاندار با معتمدین و بزرگان چرداول بیان داشت: مردم شهرستان چرداول درطول انقلاب ودفاع مقدس باوجود رزمندگان فراوان وتقدیم شهدا وجانبازان وفاداری خودرا به انقلاب اثبات نموده و اغتشاشات تعداد قلیلی نمی تواند پرونده درخشان این مردم ولایتمدار راکمرنگ کند.

وی افزود: قابلیت شهرستان در حمایت از نظام و رعایت مسائل دینی از فتح میمک تاکنون اظهرمن الشمس بوده است.

امام جمعه چرداول با بیان اینکه درطول یکسال حضورم در شهرستان چرداول اصلا احساس نکردم که مردم شهرستان نماینده ای در چرداول دارند تصریح کرد: متاسفانه نمایندگان حوزه شمالی حضورشان در شهرستان کمرنگ و کم کار هستند و این بی تفاوتی باعث شده که مردم اعتمادشان به نمایندگان ازدست بدهند.

وی عنوان کرد: انتظاری که از نمایندگان حوزه شمالی هست درمدت یکسال باقی مانده مسولیت شان با خدمت به مردم این دیار کم کاری های گذشته را جبران نمایند.

امام جمعه چرداول درخصوص مدیران خسته و.کم کار گفت: شهرستان چرداول نیازمند یک خانه تکانی اساسی  برای یک حرکت جهادی دخصوص انتخاب مدیران متخصص، انقلابی و پرانگیزه می باشد و انتظار می رود که این تغییر تحول مدیریتی سریعا در شهرستان انجام گیرد.

امام جمعه چرداول با اشاره به جانمایی درمانگاه تامین اجتماعی در شهر سرابله ادامه داد: درمانگاه تامین اجتماعی یک نیاز اساسی و فوری برای سه شهرستان چرداول، سیروان و هلیلان می باشد که نیازمند توجه ویژه مسولین مربرطه بر اجرای این پروژه مهم درمانی می باشد.

امام جمعه چرداول در خصوص  عدم اختصاص بودجه اربعین ۱۴۰۱ به شهرستان خاطرنشان کرد: متاسفانه تا کنون تامین اعتبار اربعین در شهرستان بصورت کامل محقق نگردیده و در حال حاضر باعث مشکلاتی برای شهرداری ها گردیده است.

وی در پایان گفت: انتظارات مردم از مسولین محترم این هست که موانع پرداخت اعتبارات اربعین را به شهرستان برطرف کنند تابتوان با جذب این اعتبارات قدمی در جهت توسعه زیر ساخت های استان برداشته شود./ح

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
نمایندگان حوزه شمالی در موقع رای با دروغ های شاخدار و وعده وعید رای های زیادی از این مردم گرفتند و پشت سرخودشون رو نگاه نکردند و متاسفانه مردم هم عبرت نخواهند گرفت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار