خطیب جمعه ایلام
خطیب جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه شهرایلام گفت: مقامات آمریکایی پس از ناکامی در تحمیل تحریم های سخت و تهدید های مکرر نظامی برای به زانو در آوردن نظام اسلامی برای نفوذ در عرصه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی به دوران پس از توافق هسته ای و اجرای برجام امید بسته اند.
کد خبر: ۱۰۸۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷ 09 October 2015
به گزارش تابناک ایلام،، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام بیان کرد: آمریکا دشمن ایران اسلامی بوده و درصدد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و با تدابیر مقام معظم رهبری هیچگاه نفوذی در میهن اسلامی ایران نخواهد داشت.

وی موفقیت های ایران در عرصه های مختلف و خنثی شدن بحران ها و بازدارندگی در برابر تهدیدهای مکرر نظام سلطه و تن دادن آنها به مذاکرات هسته ای را مرهون اقتدار، شجاعت و صلابت مقام ولایت در نظام مقدس اسلامی و پشتیبانی ملت فهیم ایران عنوان کرد.
خطیب جمعه ایلام اظهار کرد: ملت ایران باید بدانند دشمنان در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی آنچه را مانع تحقق اهداف خود دانسته و آنچه مانع حضور و نفوذشان به ایران شده ولی فقیه و رهبری مقتدر و شجاع در نظام مقدس اسلامی است.
وی با اشاره به فرمایش امام راحل که فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشورتان آسیبی نرسد، افزود: دشمن مهمترین سد راه خود برای ضربه زدن به ایران را ولایت فقیه می داند.
وی با اشاره به توطئه های مختلف از ابتدای تشکیل انقلاب تاکنون از سوی دشمنان گفت: در این مدت تبلیغات گسترده ای علیه جایگاه ولایت فقیه صورت گرفته که از جمله آنها فتنه بنی صدر، سید مهدی هاشم و فتنه سالهای 78 و 88 بوده که تمامی انها متوجه ولایت فقیه به عنوان سکاندار انقلاب اسلامی است.
امام جمعه ایلام ادامه داد: عده ای از سیاسیون در صدد هموار کردن زمینه برای مذاکره در ابعاد مختلف با رژیم آمریکا پس از توافق هسته ای بوده و با تحلیل های غلط تلاش میکنند از رژیم آمریکا چهره ای خیرخواه و صلح طلب در فضای جامعه ترسیم کنند.
وی گفت:
وی همچنین به فاجعه منا و بی کفایتی رژیم آل سعود اشاره و بیان کرد: بیانات کوبنده رهبری در پی این حادثه در واقع حاکمان سایر کشورهای مسلمان را که در این فاجعه قربانی داشته با جرات کرد تا مقابل این جنایت هولناک ابراز انتقاد و خشونت کنند.
خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش از انتشار اخبار در خصوص تردد زایران اربعین بدون گذرنامه و ویزا به عراق در برخی سایت های خبری از قول وی انتقاد کرد و گفت: اینجانب با تکذیب این خبر اعلام می کنم تردد زایران در ایام ارابعین حسینی از مرز مهران تنها با داشتن گذرنامه و ویزا امکان پذیر است.
وی همچینن به 22مهرماه روز استاندارد بر لزوم کیفیت بخشی به کالاها در کشور تاکید کرد و گفت: باید با تولید کالاهای استاندارد در زمینه های مختلف زمنیه رفاه و آسایش بیش از پیش مردم فراهم شود.
وی گفت: در این زمنیه باید نظارت کافی و لازم وجود داشته و بدون هیچ گونه چشم پوشی کنترل و نظارت بر کالاهای صادراتی انجام شود.
7171
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار