قریشی:
سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قران کریم با اعلام منتخبین در ارومیه به پایان رسید.
کد خبر: ۱۰۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۲ 11 October 2015

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با اشاره به تعدد آیات قران کریم درباره خود کلام وحی گفت : قران بشر را به راه استوار هدایت کرده و اگر بشریت به آن چنگ زده و به هدایت امیدوار باشد به سرمنزل مقصود می رسد.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی با بیان اینکه در قران کریم هیچ باطلی راه نداشته و هیچ انحراف و کجی یافت نمیشود افزود : قران کریم برای این نازل شده که مردم را به تقوا و خدا ترسی هدایت کند.

استاندار اذربایجان غربی هم در این مراسم با اشاره به اهمیت و نقش برجسته قران کریم در زندگی انسان گفت : هر چه بیشتر و عمیق تر به مفاهیم قران کریم توجه کنیم ماندگاری و اثر بخشی آن در زندگی بیشتر خواهد شد.

اقای سعادت با بیان اینکه قران کریم معجزه پیامبر اکرم (ص) و کلام خداوند است افزود: در صدر اسلام کسانی که با نزول قران کریم مواضع و منافع خود را در خطر می دیدند شروع به مخالفت و دشمنی با اسلام ناب محمدی کردند و امروز نیز، کسانی به خاطر در خطر افتادن منافع خود ، با اسلام دشمنی می کنند.

حجت الاسلام جوانبخت مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هم در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از نحوه برگزاری این دوره از مسابقات گفت : مسابقات استانی قرآن کریم بزرگترین رویداد قرآنی استان است و امسال مسابقات قرآن کریم در آذربایجان غربی زودتر از سایر استانها برگزار شد.

در پایان این مراسم از برترین های این دوره از مسابقات با اهدای لوح و هدایا تجلیل شد.

در بخش برادران آقایان حامد ولیزاده از ارومیه، فرهاد رشوندی از ارومیه، علی محمدنژاد از خوی و بابک اشرافی از تکاب به ترتیب در رشته های قرائت، حفظ کل ، 20 جزء قرآن کریم و اذان حائز رتبه اول شدند.

در بخش خواهران نیز خانمها سمیره مهدیان ، طوبی جعفرنژاد و زیبا رستمی از ارومیه به ترتیب در رشته های قرائت، حفظ کل و 20 جزء قران کریم رتبه اول این دوره از مسابقات را کسب کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار