مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از پلمب یک واحد پروتئینی متخلف به دلیل عرضه گوشت گوساله غیرقابل مصرف خبر داد و گفت: با توجه به غیرقابل مصرف بودن گوشت‌های کشف شده دستور معدوم‌سازی صادر شد.
کد خبر: ۱۰۹۸۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸ 03 April 2023

به گزارش تابناک تهران، حمید القاصی مهر با اشاره به برخورد با متخلفان صنفی اظهار داشت: در راستای تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌های ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان، گشت مشترک تعزیرات به همراه بازرسین و کارشناسان دامپزشکی و بهداشت از واحد‌های پروتئینی شهرستان ری بازدید به عمل آوردند که در یکی از این واحد‌ها مقدار ۶۰ کیلوگرم گوشت گوساله غیرقابل مصرف کشف شد.

وی افزود: با تأیید کارشناسان دامپزشکی مبنی بر غیرقابل مصرف بودن گوشت‌های کشف شده دستور معدوم سازی در محل‌های از پیش تعیین شده صادر و واحد متخلف هم با دستور مقام قضایی پلمپ و پرونده برای رسیدگی به تعزیرات ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: همشهریان گرامی محصولات و فرآورده‌های پروتئینی را از مراکز معتبر و مورد تأیید دامپزشکی و بهداشت خریداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را با سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات و ۱۲۴ سازمان صمت در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار