فرماندار دهلران گفت: در شش ماهه اول سال جاری 617 واقعه ولادت در این شهرستان ثبت شده است.
کد خبر: ۱۰۹۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷ 11 October 2015

فرماندار دهلران گفت: در شش ماهه اول سال جاری 617 واقعه ولادت در این شهرستان ثبت شده است.

به گزارش تابناک ایلام، امید علی سبزی روز یکشنبه در نشست ثبت وقایع حیاتی این شهرستان اظهار کرد: در این مدت همچنین 104 واقعه فوت ثبت شده است ضمن اینکه بیش از 99 درصد وقایع حیاتی در موقع مقرر ثبت شده اند.

وی از ثبت 296 واقعه ازدواج نیز در این مدت خبر داد و افزود: در شش ماهه اول سال جاری به ازای هر هشت واقعه ازدواج در شهرستان یک واقعه طلاق نیز به ثبت رسیده است.
فرماندار دهلران بر ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی با ثبت احوال تاکید کرد و گفت: با توجه به نقش این مهم در برنامه و تصمیم گیری ها می طلبد متولیان ثبت وقایع حیاتی در این خصوص دقت نظر داشته باشند.
سبزی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه امسال یادآور شد: ثبت احوال در شهر دهلران و بخش های تابعه نسبت به تجهیز و رفع مشکلات اینترنت و فیبر نوری اقدام لازم را انجام دهد.
رییس ثبت احوال دهلران نیز در این نشست گفت: در شش ماهه اول سال جاری یک هزار و 222 فقره شناسنامه مکانیزه برای افراد بالای 15 سال صادر شده است.
حسین میرزایی با اشاره به وصول دو هزار و 605 مورد درخواست کارت ملی هوشمند در این مدت افزود: در شش ماهه اول امسال یک هزار و 303 فقره کارت ملی هوشمند نیز صادر شد./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار