مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي خراسان شمالي گفت : از ابتدا تا كنون بیش از 340 قرارداد واگذاري زمين در شهرك ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی در مساحتي حدود 150 هكتار منعقد شده است.
کد خبر: ۱۱۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 12 October 2015

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي خراسان شمالي ، مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي با اشاره به روند ساخت و ساز واحدهاي صنعتي در اين شهرك افزود : هم اينك تعداد 20 واحد صنعتي با پيشرفت فيزيكي مناسب در مراحل نهايي به بهره برداري رسيدن مي باشند.

محمدعلی یوسفی به امکانات زیربنایی مناسب در شهرکها و نواحی صنعتی استان اشاره كرد و افزود : هم اینک 14 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب خراسان شمالی با امکانات زیرساختی مناسب آماده واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری صنعتی می باشند.

وی تاكيد كرد : وجود اولين مركز فناوري و كسب و كار خراسان شمالي در شهرك صنعتي شماره 2 بجنورد و استقرار مشاورين صنعتي در اين مركز ، دسترسي واحدهاي صنعتي و متقاضيان سرمايه گذاري را به دانش روز و مشاوره هاي متعدد مورد نياز صنايع ، فراهم مي نمايد.

رئيس هيات مديره شركت شهركهاي صنعتي خراسان شمالي افزود :صنعتگر بايد با تفكر، توانمندي و سياستهايي كه اتخاذ مي شود، سرمايه گذاري كند و بداند شركت شهركهاي صنعتي به عنوان يك ارگان دولتي، حامي سرمايه گذاري مي باشد.

محمدعلی یوسفی تاكيد كرد : تحولات چشمگير شهركهاي صنعتي استان در چند سال اخير بيانگر تلاش مسئولين شركت شهركهاي صنعتي در حمايت از سرمايه گذاري در استان مي باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار