مدیرکل بنیاد شهید ایلام:
مدیرکل بنیاد شهید ایلام گفت: دفاع از دستاوردهای شهدا و رزمندگان و صیانت از راه و آرمان های آنان وظیفه همگان است.
کد خبر: ۱۱۰۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ 11 June 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ جمال اسدی در یادواره شهدای(۱۸ و ۱۹)، خـرداد سال ۱۳۶۴شهرهای ایوان و زرنه، اظهار داشت: امروز اگر در کشورمان آرامش، امنیت و آسودگی برقرار است در سایه گنجینه‌های عظیمی همچون رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: شهدا با فداکاری تمام در جبهه‌ها حاضر شده و اجازه ندادند دشمنان به خواسته‌های شوم خود برسند.

مدیرکل بنیاد شهید ایلام گفت: دفاع از دستاوردهای شهدا و رزمندگان و صیانت از راه و آرمان های آنان وظیفه همگان است.

اسدی در پایان از حضور خانواده معظم و معزز شهدا، ایثارگران، پیشکسوتان و همه اقشار مختلف مدیران و روسای ادارات و همچنین از دست اندر کاران این یادواره تشکر و قدرانی نمود.

یادواره شهدا محفلی برای زنده نگه داشتن یاد شهدا است

فرماندار ایوان نیز در این یادواره گفت: یکی از اهداف مهم برگزاری یادواره شهدا زنده نگه داشتن یاد شهیدان و ارزش‌های اسلامی است، و یکی دیگر از اهداف این یادواره ها این است که نسل جدید بدانند که ما در چنین روز های برای دفاع از ناموس مان چه عزیزانی را تقدیم کرده ایم.

حجت اکبری با اشاره به اینکه امنیت، آرامش و آسایش جامعه مرهون خون پاک شهدا و جانفشانی رزمندگان و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس است، تاکید کرد: باید قدردان این امنیت پایدار در جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه رشادت ها و جانفشانی های بسیجیان در طول دوران انقلاب و جنگ تحمیلی با هیچ چیز قابل قیاس نیست، بیان داشت: همین بسیجیان بودند که با علم به شهادت در شب های عملیات به میدان مین و خطر زدند و معبرها را باز کردند.

فرماندار ایوان گفت: یادواره شهدا باید محمل روشنگری و دشمن شناسی باشد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آن نهادینه شود.

وی عنوان کرد: انشاءالله که راه شهدا را گم نکنیم و مسئولین عزیر و تمام مردم به وصیت شهدا عمل کنیم و خط شهدا یک نقطه مشترک دارند، در یاری دین خدا و تبعیت از ولی فقیه کوتاهی نکنیم.

در پایان این یادواره؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با پدر شهید احمدی دیدار و گفتگو کرد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار