شهردار اراک گفت: افزایش فضاهای تفریحی و گردشگری این شهر در اولویت شهرداری قرار گرفته و در این راستا پروژه‌های مختلفی همچون دره‌گردو، بام اراک و پارک شهید باهنر در حال پیگیری و اجرا است.
کد خبر: ۱۱۰۹۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹ 11 June 2023

 

 

به گزارش تابناک مرکزی، علیرضا کریمی با تاکید بر اینکه ارتقا سرانه های تفریحی وگردشگری با محوریت پروژه منطقه گردشگری دره گردو به عنوان یکی از مطالبات مهم شهروندان از مجموعه مدیریت شهری، مورد تاکید شهرداری اراک است افزود: در حال حاضر پروژه احداث رودکنار و اصلاح پیاده رو ورودی منطقه گردشگری دره گردو در فاز یک درحال انجام می باشد و تاکنون نیز اقداماتی از قبیل۴۷۵۰ مترطول جدول گذاری، ۸۷۷ مترطول سنگ کاری پی و دیوار، ۵۹۹ مترمربع نماسازی با مالون، ۸۶۰ مترمربع کف سازی پیاده رو، ۱۵۴۰ مترمکعب یزرسازی کف پیاده روها، ۲۷۰ مترمکعب پی کنی دیوار و پیاده رو، ۵۳۱۶ مترمکعب خاکبرداری رمپ ها مسیرها انجام شده است.
وی در ادامه با تاکید بر اهتمام شهرداری اراک برای اجرای پروژه منطقه گردشگری دره گردو، افزود:اجرای دیوارهای حائل رودکنار در کیلومتر صفر، اجرای جداول کانیوو پارکینگ ورودی، اجرای نمای رودکنار، سنگبرداری و پی کنی برای اجرای پیاده روی غربی، اجرای دیوارهای پیاده روی شرقی، درختکاری باغ گردو و باغ شهدا از اهم اقدامات انجام شده در پروژه مذکور است.
وی گفت: همچنین به منظور حفظ و توسعه فضای سبز شهری و با هدف بهینه سازی مصرف آب، عملیات اجرایی لوله گذاری و انتقال آب فضای سبز از میدان انقلاب اسلامی تا منطقه گردشگری گردو به متراژ ۴۵۰۰ متر انجام گرفت.
شهردار اراک گفت: بااجرای این پروژه گام بلندی در راستای توسعه شبکه آبیاری و بهره برداری موثر از ذخایر آب های موجود در شهر اراک انجام گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار