نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی گفت:انقلاب اسلامی ایران هم اینک در آستانه ی تحولات عظیم منطقه ای و جهانی است.
کد خبر: ۱۱۱۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹ 05 July 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در بیست ویکمین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی معدن کشور افزود:امید می رود ایران اسلامی ،عزتمند و با افتخار در این مقطع بسیار حساس ، در شرایط بین المللی و منطقه ای بتواند نقش آفرین باشد و برای خود جایگاهی داشته باشیم
آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه کشور ایران در حوادث قرن گذشته و جنگ اول ودوم جهانی فاقد وجایگاه بود یادآورشد:امروز به برکت انقلاب اسلامی زمینه ای فراهم شد که هم اینک ما در منطقه ودنیا حرف برای گفتن داریم.
وی با اشاره به جایگاه ایران اسلامی در میان کشور های همسایه افزود: البته این جایگاه بخاطر سابقه تاریخی کشور ،بخاطر انقلاب ، شهدا ، مقاومت ،امام ، رهبری و ملت ایران است.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه ملت با کرامت ایران اسلامی ،پای آرمان ها، امامشان ،آرمان های رهبری، شهدا و آرمان های ملی شان ایستاده اند گفت: ملت ایران به این خاک و سرزمین مقدس و تاریخ پر افتخار ایمان دارد.
وی با بیان اینکه ایران خانه ی امید ماست یادآورشد: ایران پایگاه و ملجا امید ماست بنابراین انتظار این است که ما باتوجه به شرایط منطقه ای و جهانی، باید جایگاه خود را باید برای ده سال یا بیست سال یا پنجاه و قرن آینده درنظر گیریم وبدانیم چه نقشی را باید در عرصه منطقه ای و جهانی و داخلی ایفا کنیم.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی برای جایگاه خود درآینده باید آمادگی لازم را داشته باشد افزود: برای ایفای هرنقشی که میخواهیم در عرصه منطقه ای جهانی و بین‌المللی داشته باشیم باید آمادگی صد درصد داشته باشیم.
آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: زمانی ما میتوانیم از پیشرو بودن سخن بگوییم که از یک پشتوانه عظیم اقتصادی ،قدرت نظامی، ملی، دفاعی ،امنیتی، دیپلماسی وقدرت علمی و ... برخوردار باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار