گلباران محل شهادت شهیدان انصاری و نورانی
محل شهادت شهیدان انصاری و نورانی تنها استاندار شهید کشور و معاون عمرانیش امروز در مراسمی با حضور استاندار و خانواده‌ی این دو شهید، در خیابان لاکانی رشت گلباران شد.
کد خبر: ۱۱۱۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۶ 07 July 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان؛ استاندار در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای عزیز این سرزمین، به ویژه ۲۵۷ شهید کارمند گیلان، سیره و منش شهیدان انصاری و نورانی را الگویی برگرفته از ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی دانست و بر ضرورت تاسی هرچه بیشتر از شیوه‌ی زندگی خاضعانه و خالصانه‌ی شهدا برای خدمت صادقانه به مردم تاکید کرد.

دکتر اسدالله عباسی همچنین عزت و اقتدار ایران اسلامی را ناشی از روحیه‌ی اخلاص ، مجاهدت و جانفشانی شهدای بزرگ این سرزمین عنوان کرد و افزود: راه شهدا راه سعادت و سربلندی و آزادگی است که دستاورد‌های انقلاب را در بستر رسیدن به تمدن نوین اسلامی تجلی می‌دهد و الگویی کارآمدی از عدالت خواهی، ظلم ستیزی و آرمان خواهی به تشنگان راه حقیقت است.

خانم دکتر حمیده‌ی دانش کاظمی همسر شهید علی انصاری ، نیز در این مراسم، با بیان خاطراتی از تنها استاندار شهید ایران، روحیه‌ی اخلاص مردم داری و خدمتگذاری این شهید را ناشی از تعبد، تعهد و خداشناسی وی دانست و افزود: در طول زندگی مشترک با این شهید هیچ نشانه ایی از تعلق خاطر شهید انصاری به امور و علایق دنیوی مشاهده نکرده است.

شهیدان انصاری و نورانی تنها استاندار شهید کشور و معاون عمرانی وی، صبح ۱۵ تیر سال ۱۳۶۰ در خیابان لاکانی رشت از سوی منافقان به شهادت رسیدند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار