نماینده مردم ایلام از اخذ ماده ۵۶ راه ریلی ایلام و مسیر قلاجه - اسلام آباد خبر داد و گفت: این مصوبات با دستور وزیر راه و شهرسازی انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۱۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵ 09 July 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ سارا فلاحی  با اشاره به دیدار با وزیر و راه و شهرسازی اظهار کرد: مصوبات خوبی در این نشست برای توسعه راه های استان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: با توجه به نزدیک بودن اربعین حسینی و نیاز استان ایلام به تکمیل زیرساخت‌های جاده ای و ترمیم راه های مواصلاتی، قرار است بزودی وزیر راه و شهرسازی به استان سفر کنند.

نماینده مردم ایلام اضافه کرد: طرح های استان در حوزه راه، پروژه هایی هستند که نه تنها برای ایلام بلکه در سطح ملی حائز اهمیت بوده و می طلبد در سطح ملی پیگیر تسریع روند اجرای این طرح ها باشیم.

وی افزود: قرار است از نزدیک راه ها و نیازمندی های استان ایلام توسط وزیر رصد شود، همچنین در این دیدار وزیر راه و شهرسازی برای پرداخت طلب پیمانکاران ایلامی دستور داد از محل مولدسازی این مهم محقق شود.

فلاحی تاکید کرد: وزیر راه و شهرسازی برای اخذ ماده ۵۶ راه ریلی ایلام و مسیر قلاجه - اسلام آباد دستور اقدام را صادر و همچنین برای آسفالت بافت فرسوده حوزه شمالی به رئیس سازمان بازآفرینی دستور داده شد سه هزار تن قیر برای این حوزه تامین کند.

وی اضافه کرد: تامین اعتبار تکمیل مسیر حمیل - مهران، جاده چشمه چاهی، کمربندی جنوبی ایلام، ورودی ملکشاهی و مسیر قلاجه از دیگر مطالبات مردم استان بود که وزیر راه دستور حل مشکلات این پروژه ها را صادر کرده اند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار