معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: دولت سیزدهم تلاش دارد با کار جهادی و توجه به اولویت‌ها میزان رضایت‌مندی مردم را از عملکردها ارتقا داده و از این طریق آنان را به مشارکت در انتخابات پیش‌رو ترغیب کند.
کد خبر: ۱۱۱۶۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ 24 July 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدسبحان حسنی  اظهار داشت: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بطور همزمان روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

وی افزود: فرآیند برگزاری این انتخابات در استان نیز با تشکیل ستاد و کمیته‌های زیرمجموعه آغاز شده است و اعضا نیز مشخص و احکام خود را دریافت کرده‌اند.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: یکی از فرآیندهای انتخاباتی استعفای مدیرانی است که قصد نامزدی در این عرصه را دارند و باید بر اساس قانون در مهلت تعیین شده استعفای خود را از مسوولیت اعلام کنند که تعدادی از افراد نیز بر این اساس این اقدام را انجام داده‌اند.

حسنی تاکید کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌های برگزاری انتخابات بویژه در حوزه فناوری اطلاعات برای اتصال تمامی شهرستان‌های استان در حال رصد است تا با آمادگی کامل به استقبال این موضوع برویم و مشکلی بویژه در حوزه اینترنت شعب اخذ رای نداشته باشیم.

وی اضافه کرد: آموزش‌های مورد نیاز برای فرمانداران، بخشداران و عوامل اجرایی نیز به صورت منطقه‌ای آغاز شده و این روندهای آموزشی و توجیهی تا بهمن ماه سال جاری ادامه می‌یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به شعار دولت سیزدهم مبنی بر مردمی بودن، ادامه داد: این موضوع در طول ۲ سال گذشته مورد تاکید بوده و استاندار ایلام و مدیران اجرایی نیز به تبعیت از رییس جمهور و وزرا بطور مستمر در بین مردم حضور دارند و در سفرهای شهرستانی، بازدید از پروژه‌ها، دیدار با نخبگان و متنفذان تلاش شده است مشکلات اصلی مردم احصا و در راستای حل آنها برنامه‌ریزی شود.

وی اظهار داشت: این نشست‌ها بطور قطع با نخبگان و فعالان سیاسی و احزاب استان در ادامه مسیر نیز تداوم می‌یابد تا بتوانیم با گسترش این برنامه از نظرات و آرای صاحب‌نظران استفاده کنیم، مسوولان ارشد استان از هر پیشنهاد و راهکاری که بتواند در افزایش مشارکت انتخاباتی تاثیرگذار باشد، استقبال می‌کنند./م

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار