وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: خدماتی که در استان ایلام به زائران اربعین و مسافران می‌شود می‌تواند به یک الگوی برتر در کشور تبدیل شود.
کد خبر: ۱۱۱۶۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ 26 July 2023

به گزارش تابناک ایلام؛  عزت‌الله ضرغامی اظهار کرد: همه‌ باید تلاش کنیم تا بتوانیم خدمات بهتر و مطلوبی به زائرین و مسافرین ارائه کنیم و در این راستا لازم است که شرح خدمات انجام شده در استان ایلام مستندسازی و به عنوان الگوی سایر استان‌ها انتخاب شود.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دستور داد تا مساعدت لازم جهت حضور صنعتگران استان ایلام در نمایشگاه‌های بین‌المللی فراهم شود و موافقت کرد که در تامین و تخصیص اعتبار برای برگزاری نمایشگاه‌های باشکوه و درخور توجه در مسیر برگشت زائرین اباعبدلله‌الحسین(ع) در ایام اربعین‌حسینی مساعدت شود.

«حسن بهرام‌نیا»،  استاندار ایلام نیز تاکید کرد: در مسیرهای مرزی، رسیدگی به مجتمع‌های چندمنظوره، توسعه‌ی سرویس‌های بهداشتی موجود در مسیر زائران اربعین‌حسینی، برپایی نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی و راه‌اندازی بازارچه‌ی صنایع‌دستی بدر دستور کار قرار گیرد که مورد موافقت قرار گرفت.

استاندار ایلام با اشاره به این‌که استان ایلام مرکز توجه در برگزاری مراسم اربعین‌حسینی است، خواستار توجه ویژه در ایجاد زیرساخت‌های لازم فرهنگی شد و گفت: با توجه به این‌که استان ایلام در ایام نوروز از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به عنوان استان نوظهور گردشگری انتخاب و معرفی شده است، لازم است که زیرساخت‌های مناسبی جهت خدمات‌دهی مطلوب به زائران و گردشگران هم داشته باشد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار