مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از افزایش ۲۹ درصدی تردد وسایل نقلیه در استان طی چهار ماهه سال جاری خبر داد و گفت: ۲۰ میلیون و ۸۸۵ هزار و ۳۸۷ تردد خودرویی طی مدت یاد شده در جاده های ارتباطی این استان ثبت شده است.
کد خبر: ۱۱۱۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸ 31 July 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛سیدزاهدین چشمه خاور روز دوشنبه  اظهار داشت: ۲ میلیون و ۴۱۲ هزار و ۳۲۱ مورد از این تعداد مربوط به تردد وسایل نقلیه سنگین و ۱۸ میلیون و ۱۲۳ هزار و ۲۸ مورد نیز مربوط به وسیله نقلیه سواری و وانت بوده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه مجموع تردد وسایل نقلیه در استان ایلام ۲۹ درصد افزایش یافته است، افزود: تردد وسایل نقلیه سنگین سال جاری در استان ۲۴ درصد و وسایل نقلیه سواری و وانت نیز ۲۹ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام تاکید کرد: پرترددترین محورهای ارتباطی استان، محور ایلام - چوار با تردد یک میلیون و ۲۴۷ هزار و ۶۸۳ وسیله نقلیه و ایلام - سرابله با تردد یک میلیون و ۳۳ هزار و ۲۳۱ وسیله نقلیه بوده است.

چشمه خاور با اشاره به میزان جابجایی مسافر در بازه زمانی یاد شده تاکید کرد: میزان جابجایی مسافر از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه در این استان ۴۵ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: این مدت بیش از ۶۷۴ هزار و ۴۵۳ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جابه جا شده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد افزایش نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به فعالیت ۸۷ شرکت مسافربری در استان افزود: این تعداد مسافر در قالب ۶۱ هزار و ۲۴۲ سفر جابجا شده‌اند که شاهد افزایش ۱۰ درصدی تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این بازه زمانی هستیم./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار