کشاورز خبر داد:
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در هفته دولت امسال طرح گازرسانی به ۳ روستا ، ۳۰ واحد تولیدی و صنعتی؛ ایستگاه CGS دوم سیروان افتتاح و ایستگاه CGS دوم ایلام نیز کلنگ زنی می شود.
کد خبر: ۱۱۱۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵ 09 August 2023

به گزارش تابناک  ایلام؛ محمود کشاورز اظهار داشت:: در هفته دولت امسال ۳ روستای کاور توره طاق و هاویان از توابع دهلران ، بلوطستان شوهان از توابع ملکشاهی و ۳۰ واحد تولیدی و صنعتی از جمله نیروگاه صبا یک دهلران، ۲ کارخانه آجر، کارخانه آسفالت و صنایع کوچک و غیره گازدار خواهند شد.

وی اظهار داشت: برای گازرسانی به این تعداد روستا، صنایع و ایستگاه CGS دوم سیروان بیش از ۲۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: ایستگاه CGS دوم سیروان برای تأمین گاز پایدار مناطق شهری و روستایی شهرستان سیروان و تأمین فشار مناسب گاز برای کارخانه سیمان ایلام افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

کشاورز از کلنگ زنی ایستگاه CGS دوم ایلام در هفته دولت خبر داد و گفت: این ایستگاه به منظور تأمین گاز پایدار شهر ایلام و انجام پدافند غیرعامل برای مواقع بحرانی و اضطراری و به جهت جلوگیری از قطع گاز کلنگ زنی خواهد شد که برای اجرای آن ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود./م

یشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار