جانشین معاون اجرایی رئیس‌جمهور به تلاش دولت برای رفع دغدغه‌های مردم اشاره کرد و گفت: اگر مسئولان دغدغه‌ خدمت به مردم را نداشته باشند حرام است که در سمت‌های خود باقی بمانند.
کد خبر: ۱۱۱۹۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳ 10 August 2023

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از خبر گزاری تسنیم، سعید محمدی ظهر امروز در نخستین یادواره ۴۵۰ شهید این شهرستان که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: ولایت‌پذیری یکی از شاخصه‌های اصلی شهدای صدر اسلام و شهدای دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه سرپیچی از امر ولایت اتفاقات ناپسندی را رقم می‌زند، افزود: شهدا در دوران جنگ تحمیلی با تقدیم جان خود اطاعت از امر، ولی فقیه را به‌نمایش گذاشتند و ما باید ولایت‌پذیری را در رأس کار‌های خود قرار دهیم.

جانشین معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به نقش شهدا در انسجام‌بخشی بین قلوب مؤمنان عنوان کرد: هدف دشمن به‌هم زدن انسجام بین مردم است و از همه امکانات خود برای ایجاد تفرقه استفاده می‌کند.

وی بیان کرد: دشمنان سال گذشته در جریان اغتشاشات با فکر براندازی رئیس‌جمهور خود را انتخاب کرده بودند، اما فکر نمی‌کردند امثال شهید عجمیان با جان‌فشانی از آرمان‌های انقلاب دفاع کنند و شهدای امنیت نگذاشتند دشمنان به اهداف شوم خود برسند.

محمدی با بیان اینکه چرخ پیشرفت کشور در حال حرکت است و ما به‌سرعت مسیر ظهور حضرت مهدی (عج) را طی می‌کنیم، گفت: دست نصرت الهی تا زمانی که با ولایت باشیم همراه ماست.

جانشین معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه تمام تلاش دشمن برای ضربه‌زدن به انقلاب است تا نگذارند ما به رسالت تاریخی خود دست یابیم، ابراز کرد: دشمن نمی‌خواهد ما پرچم‌دار تمدن نوین اسلامی باشیم.

محمدی با اشاره به وجود مشکلات معیشتی و زیرساختی در کشور اظهار داشت: ما منکر برخی سوءمدیریت‌ها و تصمیم‌گیری‌های غلط نیستیم، اما این موارد در برابر دستاورد‌ها و پیشرفت‌های ما هیچ است.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین راه مقابله با توطئه‌های دشمن است، افزود: کشور ما در برخی دانش‌ها سرآمد دنیا است؛ ما باید دستاورد‌های انقلاب را در عرصه‌های میدانی به جوانان انعکاس دهیم.

جانشین معاون اجرایی رئیس‌جمهور به لزوم امیدآفرینی در جامعه تأکید و عنوان کرد: ما در جایگاه خدمتگزاری به مردم هستیم و باید تمام تلاش خود را در راه خدمت به آنان به‌کار بگیریم.

وی با اشاره به پیگیری مسئولان کوهدشت برای اجرایی‌شدن مصوبات سفر رئیس‌جمهور بیان کرد: اگر ما دغدغه رفع مشکلات مردم را نداشته باشیم حرام است که در سِمت‌های خود باقی بمانیم.

محمدی با بیان اینکه قوم لر در جغرافیای ظهور همانند جغرافیای انقلاب نقش مؤثری دارد، گفت: یکی از بی‌نظیرترین آیین عزاداری امام حسین (ع) در لرستان اجرا می‌شود و ما نباید بگذاریم که دشمن ما را از انقلابی‌گری دور کند.

جانشین معاون اجرایی رئیس‌جمهور ابراز کرد: شعار دولت سیزدهم خدمت به مردم است و امیدواریم که بتوانیم دغدغه‌ها و مطالبات مردم را بیشتر برطرف کنیم، زیرا اساس جامعه اسلامی حکمرانی مردم بر مردم است.

محمدی با اشاره به ارادت مردم به اهل‌بیت اظهار داشت: مراسم عزاداری دهه نخست محرم برخلاف تصورات باطل دشمن نسبت به سال گذشته باشکوه‌تر برگزار شد.

وی افزود: مسئولان کوهدشت باید در راه خدمتگزاری و رفع مشکلات مردم بیشتر تلاش کنند و مطالبات این شهرستان را بیش‌ازپیش به ما انعکاس دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار