استاندار ایلام؛
استاندار ایلام اظهار داشت : در طول کمتر از دو سال بیش از ۶۴ هزار میلیارد ریال برای توسعه، احیاء، تکمیل و آماده کردن زیرساخت‌های اربعین در استان هزینه شده است.
کد خبر: ۱۱۲۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵ 20 August 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا بیان داشت : قبل از استقرار دولت سیزدهم، راه‌های ارتباطی به مرز از این ویژگی برخوردار نبود، اما با استقرار دولت مردمی ایران قوی، تحول اساسی در این حوزه به وجود آمده است.

وی مطرح کرد : مسیرهای استان ایلام برای تردد زوار  اربعین آماده شده است.

استاندار ایلام گفت : در راستای توسعه راه‌ها، از مسیر شباب تا پیچ بانکول و تا ایلام که حدود ۴۷ کیلومتر است، ۲۱ کیلومتر آن بصورت چهارخطه در دست اقدام و بیس‌ریزی است و ۲۰ کیلومتر آن چهارخطه شده و سه هزار و ۳۰۰ متر در محدوده تونل آزادی هم در دست اقدام است.

وی ادامه داد : کار بزرگی که تا سال آینده تکمیل می‌شود و کل محور ورودی به استان از سمت چرداول تا مهران چهار خطه می‌شود.

بهرام نیا افزود : در محور ایلام-مهران ۲ تونل در دست اقدام بوده که تونل اول به طول ۸۴۴ متر و تونل دوم به طول ۷۱۵ متر است، در تونل اول کمتر از ۵۰۰ متر از عملیات لاینینگ باقی مانده که حسب اعلام مدیر کل راه و شهرسازی استان، عملیات آن تا دو ماه آینده تکمیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد : تونل دوم بطور کامل انجام شده و روشنایی آن نیز انجام شده و زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت. علاوه بر این پل رانشی ماربره و تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر مهران نیز به زودی زیر بار ترافیک می‌رود./ع

 

بیشتر بخوانید:

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار